anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błędny numer telefonu podany przez klienta

MAMY ROZWIĄZANIE!
ateixpl
#8 Zapaleniec#

Klient wybrał dostawę Allegro One Box - UPS ale w czasie zamówienia podał numer telefonu spoza Polskiej sieci komórkowej. W trakcie zamawiania wysyłki system "krzyczy", że numer telefonu jest nieprawidłowy przez co nie mogę jej sfinalizować. W teorii mógłbym podać swój numer telefonu ale podejrzewam, że gdy przesyłka dotrze do one boxa klient nie otrzyma powiadomienia na telefon i nie odbierze przesyłki. Co zrobić w takim wypadku ??? @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
8 ODPOWIEDZI 8
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ateixpl Próbowałeś się skontaktować z klientem w tej sprawie? Możliwe, że będzie w stanie podać Ci inny numer telefonu.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
ateixpl
#8 Zapaleniec#

Napisałem @do Klienta, Klient podał numer telefonu z UK i średnio mi się opłaca dzwonić do niego - koszt połączenia może przekroczyć zysk ze sprzedaży towaru 🙂

oznacz moderatorów
nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@ateixpl Czy klient w odpowiedzi na Twoją wiadomość podał zagraniczny numer czy jeszcze nie odpisał? 

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów
ateixpl
#8 Zapaleniec#

Sorry błędnie oznaczyłem temat za rozwiązany. Klient nie odpisał na @ jednakże wysłałem mu SMS i zobaczymy co się zadzieje. 

oznacz moderatorów
ateixpl
#8 Zapaleniec#

Klient odpisal ma sms, że nie posiada polskiego nr telefonu więc sprawa się komplikuje. Pomysł mam taki aby podać swój numer jak dostanę nr przesyłki to klientowi po prostu przesle tego sms i byc może sie uda. Jednakże ten sposób działania to jednorazowa sprawa i zdecydowanie musicie opanować tego typu problemy na przyszłość bo kolejna przesyłka to mnożenie kosztów sprzedawcy a jak sami wiecie nie jesteście najtańszą platformą na rynku 🙂

oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@ateixpl to jest najczęściej stosowany bypass i tak naprawdę rozwiązanie twojego problemu. Niestety jak słusznie zauważyłeś, nie jest systemowy. Jak pisałem wcześniej, allegro wie o nim, wie że to problem dla sprzedających i kupujących ( bo takie znajdywanie rozwiązania, kontakt- czasem długo trwa) ale konsekwentnie ma to w nosie...

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@nat_not Postulat zgłaszany wielokrotnie przez lata. TO WY pozwalacie na to - to WY powinniście się tym zająć. TO WY wiecie że system nie przyjmie numeru z poza Polski. Dziekuję

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
ateixpl
#8 Zapaleniec#

To fakt, system jest lekko dziurawy jednakże problem powstał i nie wiem jak go rozwiązać.

oznacz moderatorów