anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Błędy w raporcie dot. skuteczności wysyłki

actp-sklep
#11 Animator

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 

Dostałam przed chwilą maila z informacją, że wykluczono z moich statystyk zamówienie, którego nie udało się wysłać zgodnie z deklaracją. Pobrałam raport, sprawdziłam, gdzie był problem i okazuję się, że sprawa dotyczy zamówienia złożonego 15.12 chwilę po północy. Paczka został nadana tego samego dnia, podjęta BEZ PROBLEMÓW z paczkomatu InPost i dzisiaj jest w doręczeniu. W raporcie napisaliście natomiast, cyt." zamówienie niebrane pod uwagę z powodu problemów technicznych przewoźnika" Nie było żadnych problemów, opóźnień, numer przesyłki wpisany automatycznie. Nie musicie niczego łaskawie wykluczać ze statystyk. Proszę o sprawdzenie tych błędów.

Nr zamówienia: e20fd510-d943-11f0-8419-719bd07fc19c

Paczka Inpost: InPost 662069156502798112463001

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

N_Nitka28
Moderatorka Allegro Gadane
Moderatorka Allegro Gadane

@actp-sklep Weryfikuję tę sprawę. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

actp-sklep
#11 Animator

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

Czy coś się udało ustalić? Z tego co widzę, problem dotyczy wielu sprzedawców 🙂

oznacz moderatorów

kakabe_2007
#12 Orędownik

@actp-sklep  Raczej nie spodziewam się że Allegro wyjaśni dlaczego dostaliśmy takie e-maile ! Któryś z botów w weekend był na balandze i w poniedziałek coś mu się "przestawiło" ...... 🤣

oznacz moderatorów