Blokada konta za nic, brak pomocy ze strony pracowników
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dzień dobry, chce podzielić się swoją sprawą. Otóż, w dużym skrócie. Jakiś czas temu sprzedałam monitor komputerowy z uszkodzeniem które zostało jasno wyszczególnione w opisie, słowa nie budziły żadnych podejrzeń. Dla każdego, kto przeczytał opis był jasny, niestety nie dla Pana kupującego, który w ogóle przed zakupem tego opisu nie przeczytał. Oczekując w pełni sprawnego monitora wartego 1500zl który kupił za 200zl otworzył dyskusje z problemem, że został wprowadzony w błąd i chce zwrócić. Napisałam oczywiście, że nie ma możliwości zwrotu gdyż jestem osobą prywatną. Niestety, zgłosił się do POK i jakiś pracownik bezmyślnie przyznał ten pok mimo że absolutnie nie było ku temu powodu. Otrzymałam blokade sprzedaży, z początku kazano mi opłacić ten pok i wtedy konto zostanie odblokowane, więc odwołam się od tej decyzji gdyż nie powinnam za to płacić skoro przedmiot byl zgodny z opisem. Niestety, otrzymałam po tym odpowiedź że nie muszę jednak płacić tego POK jednakże, uwaga, moje konto nie zostanie odblokowane '' za wprowadzenie kupującego w błąd'' sprawa trwa po dzień dzisiejszy, nikt z allegro nie chce mi pomóc. Proszę mi odpowiedzieć JAKIM PRAWEM zostałam tak potraktowana i jakim prawem mam blokade konta dożywotnio tak naprawdę bez powodu? Jak można wprowadzić kogoś w błąd, jeśli informacja zawarta jest w opisie i wystarczyło go jedynie przeczytać ot cała filozofia? Proszę aby ktoś zajął się ta sprawa i ściągnął blokade z mojego konta, bo to niedorzeczne.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@xyz96 Nie usiłuję aż tak bronić, bo nie zrobiła dobrze. Mogła to opisać znacznie lepiej. Nie było to jednak oszustwo. Wiesz, nie lubię osądzać, bo nie mam pewności, że zrobiła to celowo. Gdybym tę pewność miała, oceniłabym inaczej.
Ula
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@WREDZIA-W1 napisała: "Ja bym zaczęła od usterek."
I dlatego Twoje konto nie jest zawieszone. 😉
"ja bym to doczytała, ale ja czytam."
Przeczytaj ostatnie zdanie z tej oferty: https://archiwum.allegro.pl/oferta/konto-steam-cs-go-cs-1-6-gta-iv-l4d2-i4884298536.html
Fajna sztuczka, nie?
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Client:79179573 Ja takiego nie kupuję i znam się na tym jak świnia na gwiazdach. Jak są tu wątki o kontach, grach itp. to nawet nie wchodzę, bo pojęcia nie mam, a Ty mi każesz czytać 🙂
Ula
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@WREDZIA-W1 Nie chodziło mi o rodzaj "towaru" tylko o formę opisu. Jeśli na Allegro Lokalnie wprowadzą formatowanie tekstu, to takich "spryciarzy" jak tamten słusznie zablokowany będzie więcej.
Ty też masz dość CZARNEJ LISTY KUPUJĄCYCH? Poprzyj pomysł!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Za to Ty wiesz świetnie.
Primo: kupujący ma zawsze rację.
Secundo: jeśli kupujący nie ma racji, patrz primo.
Faktycznie, sprzedająca popełniła błąd - ale o celowości jej działań nie Tobie ani mnie orzekać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Kasiulki2 Ale ja nie orzekam. Moim zdaniem zrobiła to celowo i to wyraźnie, aż nadto wyraźnie widać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@pinsplash @Anita99_ I to zdanie ma istotny wpływ na przebieg całości, niestety. w dyskusji pokazałaś nam, że Twoje działania na Allegro mają na celu osiągnięcie zysku kosztem nieuważnych klientów
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@LEW433 toć o tym mówiłem, dywagujemy nad opisem ale może w dyskusji padły ważkie słowa i to one wpłyneły na decyzję? Ja bym tak obstawiał.
BRÓSLI
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@pinsplash Także tak uważam, może "chwila słabości", zawsze trzeba mieć ogon podkulony.😁
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@pinsplash Wizjoner!!!!
Ula
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
W dyskusji napisałam jedynie, że za własną nieuwagę odpowiada kupujący i że nie przyjmę zwrotu bo nie mam takiego obowiązku, to wszystko. Nie było żadnej dramy, zwykłe odrzucenie zwrotu. Zezwalam na umieszczenie tutaj dyskusji, nie mam niczego do ukrycia. Jedyne co zrobiłam, to odrzuciłam przyjęcie zwrotu
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@pinsplash Właśnie. Najlepiej byłoby pokazać nam ten opis. Sprzedająca nawet tutaj wypisuje takie kwiatki, więc bardzo możliwe, że mógł jakoś wprowadzać w błąd:
więc proszę nie pisać mi że jest to sprzęt niesprawny, bo sprawny jest tylko z matrycą do wymiany.
Sprawny tylko zepsuty 😂
Kama
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
- @LEW433 To opinia raczej mało obiektywna, bo pracownika Serwisu. Allegro straciło kasę, więc ktoś musi beknąć. Nawet, jeśli był to błąd tego pracownika, i tak się do tego nikt nie przyzna.
Sołtys Allegro
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Vryko Bardziej skłonny jesteś powiedzieć, nie jeśli.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@LEW433 Napisałem niżej, jakie mam zdanie.
Sołtys Allegro
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@pinsplash musiał bym zobaczyć opis bo ponoć na samym końcu była informacja że pęknięta matryca, mogło umknąć kupującemu jak przed tym był opisany monitor jako nowy 😄
Κώστας
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@kostas11 Ależ możesz mieć 100% racji! może było pod koniec, może w środku, może małymi literami... ale przed zakupem czyta się opis - no przynajmniej ja tak robię...
Edit : bo jeżeli np będzie na zdjęciu laptop na biurku w pokoju - to co mam reklamować że nie dostałem biurka??
BRÓSLI
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@pinsplash Przeginasz. Mnie o to posądzają, ale ty to robisz w sposób nadzwyczaj rażący.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@xyz96 To znaczy, że nie czytasz opisu przed zakupem na aukcji???😲 - nie często Ci się udaje ale zaskoczyłeś mnie...
BRÓSLI
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@pinsplash Nie czytam 🙂 Gdy kupuję u SS ze 100% pozytywów, nie muszę czytać i nie ma problemu. Gdy kupuję u tandeciarza....... nie, nie kupuję u tandeciarzy, bo mogą manipulować 🙂