anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak komunikacji z POK

MAMY ROZWIĄZANIE!
dawwidd99
#8 Zapaleniec#

Witam, podczas dyskusji z przedajacym podawałem argumenty tak jak prosił o to pracownik lecz po kilku dniach dyskusji dostałem wiadomość że POK bez jakiej koliwek mojej wiedzy zatwierdził wniosek kupującego o zwrot kosztów mimo że kupujący nie podał w dyskusji żadnych argumentów oraz dowodów na to że ma rację. Mogę jakoś odwołać się od decyzji POK? Wczoraj wysłałem do nich wiadomość a do dzisiaj nic nie odpisali mimo że już zdążyli wysłać dwie wiadomości że mam przelać im pieniądze.

oznacz moderatorów
39 ODPOWIEDZI 39
pinsplash
#21 Demiurg#

@msniezek @_HolaOla_  Maciek ( a Ola na dokładkę bo się w tym watku wypowiadała) Dlaczego Allegro sugeruje POK ??? To reklamacja - sprawa między Sprzedajacym a Kupujacym. Reklamacja odrzucona. Możecie nam to wyjaśnić?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
BoomBoom3
#8 Zapaleniec#

 Mam podobny problem z tym, że kupująca po 1,5 miesiąca używania telefonu wystawiła mi pozytywny komentarz, a po prawie 3 miesiącach otworzyła dyskusje, że towar jest uszkodzony i dużo zapłaciła za naprawę i chce zwrot kasy. Telefon zakupiła w połowie sierpnia. Oczywiście pisze w dyskusji, że nie przyjmuje takiej reklamacji. Allegro zachęca do skorzystania z POK.  Jak to widzisz? Towar został sprzedany sprawny i zgodny z opisem co potwierdza również komentarz kupującej. 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@BoomBoom3 towar kupujący powinien CI odesłać na reklamację, jak tego nie zrobił lub Ty nie przyjąłeś to będzie odszkodowanie z POK 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów
BoomBoom3
#8 Zapaleniec#

Jestem osobą prywatną, a towar był sprzedawany jako używany, dobrze opisany wraz z dokładnymi zdjęcami. Po 1,5 miesiącu użytkowania była zadowolą, a po 3 miesiącach już stwierdziła,.że jest uszkodzony? Dziwne 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@BoomBoom3 to nie ma nic do rzeczy, odpowiadasz za towar do 2 lat i kupujacy może reklamować z tytułu rękojmi a Ty jako osoba prywatna musisz rozpatrzyć reklamację, warto to rozważyć bo jak olejesz jak poprzednik który nie odebrał reklamacji będzie POK 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
BoomBoom3
#8 Zapaleniec#

Ja odrzucam, bo z jakiej racji mam odpowiadać za to, że ktoś uszkodził towar i teraz rząda jakieś pieniądze. Jak kupię samochód i po roku mi się popsuje to mam szukać sprzedawcy i się kłócić z nim? No wiadomo, że nie,.bo to czysty **piiip**yzm 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@BoomBoom3 oczywiście a autem już był wyroki, mało kto walczy ale jest to do wygrania za wady ukryte odpowiada sprzedawca 🙂

Co do Twojej sprawy jak masz na piśmie że była ingerencja możesz odrzucić reklamację a kupujący  nie musi się z tym zgodzić 😉

Zrób to na piśmie żeby mieć podkładkę !

________
Κώστας
oznacz moderatorów
dawwidd99
#8 Zapaleniec#

**piiip**o wiesz a się wypowiadasz. Odrzucenie reklamacji to nie olewanie. Pok sobie mogą wystawiać to ich kasa, moimi pieniędzmi nie dysponują.

oznacz moderatorów
dawwidd99
#8 Zapaleniec#

Mi kupujący nie odesłał przesyłki więc sprawa zamknięta.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@BoomBoom3 @pinsplash Automatyczna informacja od Allegro o Programie Ochrony Kupujacych w tej dyskusji brzmiała dokładnie: "jeśli sprzedający nadal nie rozwiąże problemu, kupujący może otrzymać zwrot pieniędzy z Programu Ochrony Kupujących. Wystarczy u dołu strony wybrać przycisk “Złóż wniosek o rekompesatę”. 

Możliwości w takich sytuacjach jest wiele, Kupujący może taki wniosek złożyć, ale  nie jest przesądzone, że zostanie on zaakceptowany czy odrzucony. Każdą tego typu sytuację rozpatrujemy indywidualnie.

 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ BOOOOM ! Ola i Ty musisz ten bałagan brać na barki😪.....

Zasugeruj tam komuś odpowiedzialnemu za to aby pomyślał!

"Jeśli Sprzedajacy nie rozwiąże...." - przepraszam ze co????

Sprzedający nic nie musi rozwiązywać! Musi rozpatrzyć reklamację - i on ją odrzucił! Rozumiem POK gdy nie ma kontaktu ze sprzedajacym, lub gdy ten zwodzi.. ale tutaj jest jasno : reklamacja odrzucona. Więc co sprzedawca ma rozwiązywać???

A Wy zachęcacie ( co już trąci szantażem w stronę sprzedawcy) o złożenie wniosku do POK. Mimo że sprzedawca zrobił wszystko zgodnie z prawem i jeżeli kupujacy sie nei zgadza może iść do sądu. Oczywiście mozecie wypłacać POK komu chcecie i jak chcecie - to Wasze pieniądze. Ale nie mieszajcie w to sprzedawców.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@pinsplash Rozumiem Twoje stanowisko, ale mimo wszystko nie nazwałabym tej wiadomości zachęcaniem, a już na pewno nie szantażowaniem kogokolwiek do zrobienia czegokolwiek. To jest automatyczna wiadomość wysyłana w takim i podobnych przypadkach. Jak już mówiłam każdy wniosek do POK jest rozpatrywany indywidualnie, a to, że informujemy o takiej możliwości nie jest równoznaczne z zaakceptowaniem wniosku, a co za tym idzie wypłatą rekompensaty. Co więcej, nie każda wypłacona rekompensata w ramach POK wiąże się z konsekwencjami dla Sprzedającego, więc to naprawdę zależy od danej, konkretnej sytuacji. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów
BoomBoom3
#8 Zapaleniec#

Dodatkowo autorka zaczyna mnie obrażać i wyzywać od "przekrętów". I wiadomości puste typu: "bujaj". Widać po samych tekstach, że to nikt inteligentny tylko typowy pustak wyłudzacz. Sprawa raczej zakończy się w sądzie, bo chodzi o kwotę ponad 1800 zł a ja nikogo sponsorował nie będę 

oznacz moderatorów
msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@pinsplash żeby mocniej wybrzmiało, bo to ważne - powtórzę to co @_HolaOla_ powiedziała: POK ewoluuje wraz z rynkiem. Są sytuacje, w których przyznajemy kupującemu rekompensatę w ramach POK na podstawie własnej oceny i nie pociąga to za sobą żadnych roszczeń względem sprzedawcy.

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Tak jak roślina, społeczność potrzebuje pielęgnacji i troski, by rozkwitać.
   Dbajmy o nasze dobre relacje!
oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ @msniezek  dziękuję za info ( bardzo ważne)

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
BoomBoom3
#8 Zapaleniec#

Tzn? Co masz na myśli pisząc "nie pociąga żadnych roszczeń wzglem sprzedawcy"?

oznacz moderatorów
BoomBoom3
#8 Zapaleniec#

Wątpię, że indywidualnie. Nie odnoście się konkretnie do wątku tylko cały czas zachęcacie kupująca do poproszenia waśni pomoc i złożenia POK. Nosz ku*wa.... Sprzedawcy dla was są **piiip**em 

oznacz moderatorów
alphadan_biuro
#7 Wielbiciel#

Witam, pozwolę sobie przedłużyć wątek. Co w sytuacji, gdy Kupującemu, zgodnie z zakupem, wysłano towar 2 paczkami, Kupujący twierdzi, że odebrał 1 paczkę a informacja o 2 paczce do niego nie dotarła (InPost). W systemie InPost obie paczki widnieją jako odebrane. Druga paczka nie wróciła do Sprzedającego. Kupujący zgłosił sprawę do POK.

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@alphadan_biuro  jak jesteś w stanie udowodnić że kupujący wszedł w posiadanie obu paczek to nie masz czego się obawiać (raczej mało prawdopodobne bo status na stronie InPost to słaby  a nawet żaden dowód 🙄). Jeżeli paczka zaginęła to poproś kupującego o zwrot tej pierwszej i zgłoś reklamacje do InPost. Możesz też poprosić żeby kupujący napisał Ci oświadczenie że dostał tylko jedną paczkę będzie łatwiej z reklamacją.

oznacz moderatorów
alphadan_biuro
#7 Wielbiciel#

dzięki za odpowiedź, paczki były na różnych numerach nadania, zwrot 1 paczki nic nam nie da. 

oznacz moderatorów