anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak komunikacji z POK

MAMY ROZWIĄZANIE!
dawwidd99
#8 Zapaleniec#

Witam, podczas dyskusji z przedajacym podawałem argumenty tak jak prosił o to pracownik lecz po kilku dniach dyskusji dostałem wiadomość że POK bez jakiej koliwek mojej wiedzy zatwierdził wniosek kupującego o zwrot kosztów mimo że kupujący nie podał w dyskusji żadnych argumentów oraz dowodów na to że ma rację. Mogę jakoś odwołać się od decyzji POK? Wczoraj wysłałem do nich wiadomość a do dzisiaj nic nie odpisali mimo że już zdążyli wysłać dwie wiadomości że mam przelać im pieniądze.

oznacz moderatorów
39 ODPOWIEDZI 39
pinsplash
#21 Demiurg#

@msniezek @_HolaOla_  Maciek ( a Ola na dokładkę bo się w tym watku wypowiadała) Dlaczego Allegro sugeruje POK ??? To reklamacja - sprawa między Sprzedajacym a Kupujacym. Reklamacja odrzucona. Możecie nam to wyjaśnić?

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
BoomBoom3
#8 Zapaleniec#

 Mam podobny problem z tym, że kupująca po 1,5 miesiąca używania telefonu wystawiła mi pozytywny komentarz, a po prawie 3 miesiącach otworzyła dyskusje, że towar jest uszkodzony i dużo zapłaciła za naprawę i chce zwrot kasy. Telefon zakupiła w połowie sierpnia. Oczywiście pisze w dyskusji, że nie przyjmuje takiej reklamacji. Allegro zachęca do skorzystania z POK.  Jak to widzisz? Towar został sprzedany sprawny i zgodny z opisem co potwierdza również komentarz kupującej. 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@BoomBoom3 towar kupujący powinien CI odesłać na reklamację, jak tego nie zrobił lub Ty nie przyjąłeś to będzie odszkodowanie z POK 😞

________
Κώστας
oznacz moderatorów
BoomBoom3
#8 Zapaleniec#

Jestem osobą prywatną, a towar był sprzedawany jako używany, dobrze opisany wraz z dokładnymi zdjęcami. Po 1,5 miesiącu użytkowania była zadowolą, a po 3 miesiącach już stwierdziła,.że jest uszkodzony? Dziwne 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@BoomBoom3 to nie ma nic do rzeczy, odpowiadasz za towar do 2 lat i kupujacy może reklamować z tytułu rękojmi a Ty jako osoba prywatna musisz rozpatrzyć reklamację, warto to rozważyć bo jak olejesz jak poprzednik który nie odebrał reklamacji będzie POK 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
BoomBoom3
#8 Zapaleniec#

Ja odrzucam, bo z jakiej racji mam odpowiadać za to, że ktoś uszkodził towar i teraz rząda jakieś pieniądze. Jak kupię samochód i po roku mi się popsuje to mam szukać sprzedawcy i się kłócić z nim? No wiadomo, że nie,.bo to czysty **piiip**yzm 

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@BoomBoom3 oczywiście a autem już był wyroki, mało kto walczy ale jest to do wygrania za wady ukryte odpowiada sprzedawca 🙂

Co do Twojej sprawy jak masz na piśmie że była ingerencja możesz odrzucić reklamację a kupujący  nie musi się z tym zgodzić 😉

Zrób to na piśmie żeby mieć podkładkę !

________
Κώστας
oznacz moderatorów
dawwidd99
#8 Zapaleniec#

**piiip**o wiesz a się wypowiadasz. Odrzucenie reklamacji to nie olewanie. Pok sobie mogą wystawiać to ich kasa, moimi pieniędzmi nie dysponują.

oznacz moderatorów
dawwidd99
#8 Zapaleniec#

Mi kupujący nie odesłał przesyłki więc sprawa zamknięta.

oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@BoomBoom3 @pinsplash Automatyczna informacja od Allegro o Programie Ochrony Kupujacych w tej dyskusji brzmiała dokładnie: "jeśli sprzedający nadal nie rozwiąże problemu, kupujący może otrzymać zwrot pieniędzy z Programu Ochrony Kupujących. Wystarczy u dołu strony wybrać przycisk “Złóż wniosek o rekompesatę”. 

Możliwości w takich sytuacjach jest wiele, Kupujący może taki wniosek złożyć, ale  nie jest przesądzone, że zostanie on zaakceptowany czy odrzucony. Każdą tego typu sytuację rozpatrujemy indywidualnie.

 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ BOOOOM ! Ola i Ty musisz ten bałagan brać na barki😪.....

Zasugeruj tam komuś odpowiedzialnemu za to aby pomyślał!

"Jeśli Sprzedajacy nie rozwiąże...." - przepraszam ze co????

Sprzedający nic nie musi rozwiązywać! Musi rozpatrzyć reklamację - i on ją odrzucił! Rozumiem POK gdy nie ma kontaktu ze sprzedajacym, lub gdy ten zwodzi.. ale tutaj jest jasno : reklamacja odrzucona. Więc co sprzedawca ma rozwiązywać???

A Wy zachęcacie ( co już trąci szantażem w stronę sprzedawcy) o złożenie wniosku do POK. Mimo że sprzedawca zrobił wszystko zgodnie z prawem i jeżeli kupujacy sie nei zgadza może iść do sądu. Oczywiście mozecie wypłacać POK komu chcecie i jak chcecie - to Wasze pieniądze. Ale nie mieszajcie w to sprzedawców.

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@pinsplash Rozumiem Twoje stanowisko, ale mimo wszystko nie nazwałabym tej wiadomości zachęcaniem, a już na pewno nie szantażowaniem kogokolwiek do zrobienia czegokolwiek. To jest automatyczna wiadomość wysyłana w takim i podobnych przypadkach. Jak już mówiłam każdy wniosek do POK jest rozpatrywany indywidualnie, a to, że informujemy o takiej możliwości nie jest równoznaczne z zaakceptowaniem wniosku, a co za tym idzie wypłatą rekompensaty. Co więcej, nie każda wypłacona rekompensata w ramach POK wiąże się z konsekwencjami dla Sprzedającego, więc to naprawdę zależy od danej, konkretnej sytuacji. 

   Ola
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
BoomBoom3
#8 Zapaleniec#

Dodatkowo autorka zaczyna mnie obrażać i wyzywać od "przekrętów". I wiadomości puste typu: "bujaj". Widać po samych tekstach, że to nikt inteligentny tylko typowy pustak wyłudzacz. Sprawa raczej zakończy się w sądzie, bo chodzi o kwotę ponad 1800 zł a ja nikogo sponsorował nie będę 

oznacz moderatorów
msniezek
Administrator
Administrator
Ekipa Gadane

@pinsplash żeby mocniej wybrzmiało, bo to ważne - powtórzę to co @_HolaOla_ powiedziała: POK ewoluuje wraz z rynkiem. Są sytuacje, w których przyznajemy kupującemu rekompensatę w ramach POK na podstawie własnej oceny i nie pociąga to za sobą żadnych roszczeń względem sprzedawcy.

   Maciej Śnieżek
   Menedżer Społeczności

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
pinsplash
#21 Demiurg#

@_HolaOla_ @msniezek  dziękuję za info ( bardzo ważne)

_______
BRÓSLI
oznacz moderatorów
BoomBoom3
#8 Zapaleniec#

Tzn? Co masz na myśli pisząc "nie pociąga żadnych roszczeń wzglem sprzedawcy"?

oznacz moderatorów
BoomBoom3
#8 Zapaleniec#

Wątpię, że indywidualnie. Nie odnoście się konkretnie do wątku tylko cały czas zachęcacie kupująca do poproszenia waśni pomoc i złożenia POK. Nosz ku*wa.... Sprzedawcy dla was są **piiip**em 

oznacz moderatorów
alphadan_biuro
#7 Wielbiciel#

Witam, pozwolę sobie przedłużyć wątek. Co w sytuacji, gdy Kupującemu, zgodnie z zakupem, wysłano towar 2 paczkami, Kupujący twierdzi, że odebrał 1 paczkę a informacja o 2 paczce do niego nie dotarła (InPost). W systemie InPost obie paczki widnieją jako odebrane. Druga paczka nie wróciła do Sprzedającego. Kupujący zgłosił sprawę do POK.

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@alphadan_biuro  jak jesteś w stanie udowodnić że kupujący wszedł w posiadanie obu paczek to nie masz czego się obawiać (raczej mało prawdopodobne bo status na stronie InPost to słaby  a nawet żaden dowód 🙄). Jeżeli paczka zaginęła to poproś kupującego o zwrot tej pierwszej i zgłoś reklamacje do InPost. Możesz też poprosić żeby kupujący napisał Ci oświadczenie że dostał tylko jedną paczkę będzie łatwiej z reklamacją.

oznacz moderatorów
alphadan_biuro
#7 Wielbiciel#

dzięki za odpowiedź, paczki były na różnych numerach nadania, zwrot 1 paczki nic nam nie da. 

oznacz moderatorów