anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak możliwości wypłaty środków z PayU

Boondock_Saint
#2 Obserwator#

Dzień dobry,

Nieoczekiwanie, po 10 transakcjach sprzedaży oraz wypłatach, pojawił się problem z wypłatą środków za kolejną sprzedaż. Przycisku nie da się kliknąć (jest szary), chociaż wcześniej przez kilkanaście dni nie było problemu. PayU jest aktywne i wcześniej zweryfikowane, a w ustawieniach wypłat ma oznaczenie "zaakceptowany".

Nie bardzo rozumiem, co się stało. Nie przyszedł też żaden e-mail lub inna wiadomość.

Uprzejmie proszę o pomoc w tej sprawie.

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@Client:110944380@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Pozdrawiam!

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Boondock_Saint dzień dobry! Twoje konto wymaga dodatkowej weryfikacji, nie musisz w związku z tym nic robić. Wkrótce wypłaty będą ponownie aktywne, jeśli nie stanie się to w ciągu 24h, napisz proszę ponownie. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów

Boondock_Saint
#2 Obserwator#

Dziękuję bardzo za szybką i rzeczową odpowiedź.

Miłego dnia, @la_nika!

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@Boondock_Saint dziękuję! Również życzę Ci miłego dnia 🌞

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów