Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Klient zamówił przesyłkę na punkt odbioru Allegro Odbiór w Punkcie DPD Pickup (DPD PL63618). Okazuje się że punt odbioru jest zamknięty.
2024-09-12 | 11:41:29 | Nie przekazana do punktu Pickup - Punkt zamknięty | BBA) |
Przesyłka został zwrócona do nas. Klient żąda ponownej wysyłki ponieważ przesyłka nie została nie odebrana z jego winy, ani z naszej. Kto poniesie koszty wysyłki przesyłki w kwocie 11,99zł oraz kosztów zwrotu przesyłki w kwocie 14,99zł? Oraz dlaczego punkt odbioru był dostępny skoro jest zamknięty? Co w takiej sytuacji? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @Client:110944380 @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@TechartGSM bardzo proszę, abyś w tej sprawie skontaktował się za pomocą formularza (pamiętaj podać numer zamówienia). Doradca bedzie mógł to zweryfikować i wyjaśnić z przewoźnikiem.