Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
W dniu 22 czerwca została rozpoczęta na moim sklepie dyskusja.
W ciągu 24 h nie zdążyłam na nią odpisać. Bo w tym czasie umierał mi tata nie miałam
dostępu do komputera. Dzisiaj Allegro zabrało mi 500 punktów, mój poziom z super sprzedawcy spadł do neutralny. Jak mogę naprawić zaistniałą sytuację. Dyskusja została rozwiązana
Współczuję takiej sytuacji.
Bezduszni z Allegro przeskakują himalaje hipokryzji.
Pisz przez formularz bezpośrednio i opisz sytuację. Może trafisz na człowieka.
Dyskusje są często traktowane jak odszkodowanie OC - za pierwszym razem cios w plecy.
Pisz do skutku. Trafisz na kogoś normalnego.
nic nie zrobisz. musisz odczekać aż zniknie ze statystyk
Mały błąd Ci się wdał ,22 czerwiec to dopiero będzie teraz jeszcze mamy maj ,a swoją drogą to system ocen bywa bardzo niesprawiedliwy .
Każdy czytający wychwycił błąd. W zestawieniu z całokształtem historii, wybaczalny. W świetle wydarzeń nawet zrozumiały.
Napisz do Allegro i wyjaśnij sprawę @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@eko_verde bardzo mi przykro z powodu tej sytuacji. Dowiaduję się czy możemy pomóc, dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź.
Dziękuje
☹️
@eko_verde otrzymałam odpowiedź, przykro mi, ale nie mamy technicznie możliwości wykluczenia dyskusji z Jakości sprzedaży.
Czyli standard. Nie płacąc za "autoodpowiadacza" w dyskusjach i wiadomościach sprzedawca nie ma wyboru. Przez 24h musi siedzieć przy laptopie i odpowiadać, bo tak wymaga Allegro. Nieważne, czy sprzedający jest na urlopie (sorry - sprzedawcy na Allegro nie mają już urlopu, muszą **piiip**zielać dzień w dzień), czy jest na chorobowym (sorry - na Allegro nie ma możliwości, żeby sprzedawca chorował), czy jest w szpitalu (Allegro wyklucza taka możliwość), czy sprzedawca zmarł (to już totalny absurd na Allegro, nie ma takiej możliwości) - we wszystkich tych przypadkach sprzedający ma odpowiadać w ciągu 24h - inaczej jest po prostu "udupiony", a Allegro nie przyjmuje żadnych wyjaśnień. Nawet od "umrzyka"...
@eko_verde przy wielkim współczuciu dla Ciebie widzę ,że jest jeden pozytywnym akcent , a mianowicie jest to ,że jakość spadła tylko do neutralnego bo konsekwencje mogły być zdecydowanie dalej idące .
Allegro nic z tym nie zrobi - to jest system. Nawet gdy wylądujesz w szpitalu - nic to nie zmieni.
Oczywiście chodzi tutaj o kasę. Za kilkaset zł możesz sobie zakupić "autoodpowiadacza" w dyskusjach i wiadomościach e-mail na zapytania od kupujących. Masz 100% terminowych odpowiedzi w dyskusjach i wiadomościach i w statystykach na 100%. Dodatkowo możesz sobie ustawić treść powiadomień - kilka minut pracy, a kupujący to zrozumieją - w przeciwieństwie do pracowników Allegro.