anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Brak odpowiedzi na dyskusje

eko_verde
#7 Wielbiciel#

W dniu 22 czerwca została rozpoczęta na moim sklepie dyskusja.

W ciągu 24 h nie zdążyłam  na nią odpisać. Bo w tym czasie umierał mi tata nie miałam 

dostępu do komputera. Dzisiaj Allegro zabrało mi 500 punktów, mój poziom z super sprzedawcy spadł do neutralny. Jak mogę naprawić zaistniałą sytuację. Dyskusja została rozwiązana

oznacz moderatorów
12 ODPOWIEDZI 12

brakestop
#16 Inspirator#

Współczuję takiej sytuacji.

Bezduszni z Allegro przeskakują himalaje hipokryzji.

 

Pisz przez formularz bezpośrednio i opisz sytuację. Może trafisz na człowieka. 

Dyskusje są często traktowane jak odszkodowanie OC - za pierwszym razem cios w plecy.

Pisz do skutku. Trafisz na kogoś normalnego. 

--------------------------------------------------------------------------------------------
oznacz moderatorów

Monika__L
#16 Inspirator#

nic nie zrobisz. musisz odczekać aż zniknie ze statystyk

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

Mały błąd Ci się wdał ,22 czerwiec to dopiero będzie teraz jeszcze mamy maj ,a swoją drogą to system ocen bywa bardzo niesprawiedliwy .

oznacz moderatorów

brakestop
#16 Inspirator#

Każdy czytający wychwycił błąd. W zestawieniu z całokształtem historii, wybaczalny. W świetle wydarzeń nawet zrozumiały. 

--------------------------------------------------------------------------------------------
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Napisz do Allegro i wyjaśnij sprawę @w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@eko_verde bardzo mi przykro z powodu tej sytuacji. Dowiaduję się czy możemy pomóc, dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

eko_verde
#7 Wielbiciel#

Dziękuje 

oznacz moderatorów

milka1234567890
#18 Luminarz#

☹️

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@eko_verde otrzymałam odpowiedź, przykro mi, ale nie mamy technicznie możliwości wykluczenia dyskusji z Jakości sprzedaży. 

   Monika
   Moderatorka

   Razem możemy więcej!
  
oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Czyli standard. Nie płacąc za "autoodpowiadacza" w dyskusjach i wiadomościach sprzedawca nie ma wyboru. Przez 24h musi siedzieć przy laptopie i odpowiadać, bo tak wymaga Allegro. Nieważne, czy sprzedający jest na urlopie (sorry - sprzedawcy na Allegro nie mają już urlopu, muszą **piiip**zielać dzień w dzień), czy jest na chorobowym (sorry - na Allegro nie ma możliwości, żeby sprzedawca chorował), czy jest w szpitalu (Allegro wyklucza taka możliwość), czy sprzedawca zmarł (to już totalny absurd na Allegro, nie ma takiej możliwości) - we wszystkich tych przypadkach sprzedający ma odpowiadać w ciągu 24h - inaczej jest po prostu "udupiony", a Allegro nie przyjmuje żadnych wyjaśnień. Nawet od "umrzyka"...

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@eko_verde przy wielkim współczuciu dla Ciebie widzę ,że jest jeden pozytywnym akcent , a mianowicie jest to ,że jakość spadła tylko do neutralnego bo konsekwencje mogły być zdecydowanie dalej idące .

oznacz moderatorów

maxr01
#17 Koryfeusz#

Allegro nic z tym nie zrobi - to jest system. Nawet gdy wylądujesz w szpitalu - nic to nie zmieni. 

Oczywiście chodzi tutaj o kasę. Za kilkaset zł możesz sobie zakupić "autoodpowiadacza" w dyskusjach i wiadomościach e-mail na zapytania od kupujących. Masz 100% terminowych odpowiedzi w dyskusjach i wiadomościach i w statystykach na 100%. Dodatkowo możesz sobie ustawić treść powiadomień - kilka minut pracy, a kupujący to zrozumieją - w przeciwieństwie do pracowników Allegro.

--------------------------------------------------------------------------------
Rozumiem, że są ludzie, którzy za 20 gr. będą gnać pchłę przez 20km, lecz nie potrafię ich zrozumieć.
oznacz moderatorów