anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Co robić? Odmowa odbioru

Client:133380970
#7 Wielbiciel#

Co najlepiej zrobić w tej sytuacji? Czy już nich nie zrobisz i po prostu czekać na telefon?

Screenshot 2025-04-19 002908.pngScreenshot 2025-04-19 002933.png

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

Client:44052296
#21 Demiurg#

@Client:133380970 masz mała range obrazków nie widać do momentu zatwierdzenia przez moderatorów. Chyba, że opiszesz problem

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @Client:133380970, podaj proszę numer zamówienia, którego dotyczy Twój wpis.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

Client:133380970
#7 Wielbiciel#

Jak to zrobić na allegro lokalnie? Mam numer klienta, mail, numer zamówienia pocztowego, który wysłałem

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Jeśli tak będzie Tobie łatwiej, podaj mi np. jakiego dnia został dokonany zakup 🙂

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

Client:133380970
#7 Wielbiciel#

wczoraj 18 kwietnia

oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Dziękuje, teraz sytuacja jest dla mnie jasna @Client:133380970.
W takim wypadku musisz poczekać, aż paczka do Ciebie wróci.
Użyj proszę tego formularza w celu skontaktowania się o zwrot prowizji za sprzedaż Twojego przedmiotu.

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

Client:133380970
#7 Wielbiciel#

Dziękuję bardzo za informacje.

oznacz moderatorów