- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy można ustawić automatyczne wysyłanie maili do kupujących o dokończenie tranzakcji płatniczej?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Można za pomocą zewnętrznego narzędzia; https://niezbedniksprzedawcy.pl/AsystentSprzedazy/automatyczne-wiadomosci-po-sprzedazy/o_narzedziu/
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@xyz96 nieprawda, Allegro udostępnia narzędzie o którym pisze @Client:44052296 . Nie wprowadzaj sprzedających w błąd.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Prawda, za pomocą wskazanego narzędzia też można. To nie jest wprowadzanie w błąd.
Tu też miało być wprowadzanie w błąd; https://spolecznosc.allegro.pl/t5/dyskusje-kupuj%C4%85cych/dlaczego-nie-dost%C4%99pna-opcja-szybkieg...
Ktoś uwielbia się czepiać.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
"Ktoś uwielbia się czepiać" - a ktoś inny uwielbia w wątkach na dany temat wyciągać wpisy z innych wątków o czymś całkowicie innym, tym samym spamując nie na temat i rozmydlając główny wątek. Tradycyjnie wręcz uwielbia to robić.
"złote myśli" xyz96: "Sprzedawcy zawsze byli, są i będą moimi wrogami na AG."😄
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Kupujący ma 7 dni na opłacenie zamówienia po tym okresie z automatu powinien dostać przypomnienie bo ty możesz wtedy już składać wniosek o zwrot prowizji ale to obecnie tak nie działa. Ja takim sam piszę przypomnienia chyba że znam klienta i wiem że mogę poczekać na jego wpłatę.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@agunia1_aa w Zamówienia->Ustawienia zamówień->Automatyczne przypomnienie wysłane do kupujących, którzy nie opłacili zamówień
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@agunia1_aa dodam tylko, że zaproponowane przez @Client:44052296 rozwiązanie to opcja dostępna z wykupionym abonamentem, także u Ciebie zadziała 🙂 Więcej informacji na ten temat znajdziesz tutaj.
Moderatorka