Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Witam
kupujący przez 2 dni nie odebrał paczki. Napisał do nas dziś wieczorem, już po tym jak paczka została do nas zwrócona. Czy w tym momencie po otrzymaniu nieodebranego towaru mogę kupującemu potrącić koszt nadania jego paczki?
I w sumie to dlaczego Allegro obarcza sprzedających kosztami nieodebranych przez kupujących paczek skoro my nie mamy na to żadnego wpływu?
@WarsztatNadruku jak jesteś firma i kupujący odstąpił od kupna możesz jedynie potrącić koszt jaki poniosłeś przy zwrocie paczki do Ciebie. Kupującemu zwracasz wartość przedmiotu i najtańsza opcje transportu w ofercie (nie wlicza się odbiór osobisty i Smart)
Myk jest taki, że klient nie odstąpił od umowy i nawet się z nami wcześniej nie kontaktował, że nie będzie w stanie odebrać paczki. A towar nadal chce otrzymać.
I tak sprzedajemy jako firma. 🙂
@WarsztatNadruku odstąpienie po powrocie paczki jest bezskuteczne, to kiedy można odstąpić reguluje UK, nieodebranie paczki ( o ile kupujący nie reklamuje że był problem z dostawą ) to jest nie wywiązanie się z obowiązku i narażenie sprzedawcy na koszty co pozwala wystąpić z roszczeniem, wezwać do odebrania a nawet zacząć naliczać za magazynowanie, reguluje to KC 🙂
Jak chce towar, poproś o opłacenie ponownej przesyłki i pokrycie zwrotu o ile był ( InPost, One wracają za darmo ) i wyślij ponownie 🙂
Druga kwestia jak bardzo i co chcesz osiągnąć walcząc z klientem to se musisz skalkulować 😉
@kostas11 Nie zależy mi konkretnie na walce z klientem, ale przy zamówieniu towarów za minimum (żeby tylko się załapać na SMART-a) nasz zarobek nawet nie pokrywa wartości jaką musimy ponieś za zwrot nieodebranej paczki, więc wtedy jesteśmy w plecy.
I tylko o to chodzi, że nie mam zamiaru płacić za to, że ktoś przez 2 dni nie może odebrać paczki, albo chociaż dać wcześniej znać, że nie będzie w stanie jej odebrać.
To musi go opłacić jak chce powtórnie.