anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Czy mogę kupującemu potrącić za nieodebranie paczki?

WarsztatNadruku
#10 Popularyzator#

@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_  

 

Witam 

kupujący przez 2 dni nie odebrał paczki. Napisał do nas dziś wieczorem, już po tym jak paczka została do nas zwrócona. Czy w tym momencie po otrzymaniu nieodebranego towaru mogę kupującemu potrącić koszt nadania jego paczki? 
I w sumie to dlaczego Allegro obarcza sprzedających kosztami nieodebranych przez kupujących paczek skoro my nie mamy na to żadnego wpływu? 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

Client:44052296
#21 Demiurg#

@WarsztatNadruku jak jesteś firma i kupujący odstąpił od kupna możesz jedynie potrącić koszt jaki poniosłeś przy zwrocie paczki do Ciebie. Kupującemu zwracasz wartość przedmiotu i najtańsza opcje transportu w ofercie (nie wlicza się odbiór osobisty i Smart)

oznacz moderatorów

WarsztatNadruku
#10 Popularyzator#

Myk jest taki, że klient nie odstąpił od umowy i nawet się z nami wcześniej nie kontaktował, że nie będzie w stanie odebrać paczki. A towar nadal chce otrzymać. 

I tak sprzedajemy jako firma. 🙂

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg#

@WarsztatNadruku odstąpienie po powrocie paczki jest bezskuteczne, to kiedy można odstąpić reguluje UK, nieodebranie paczki ( o ile kupujący nie reklamuje że był problem z dostawą ) to jest nie wywiązanie się z obowiązku i narażenie sprzedawcy na koszty co pozwala wystąpić z roszczeniem, wezwać do odebrania a nawet zacząć naliczać za magazynowanie, reguluje to KC 🙂

Jak chce towar, poproś o opłacenie ponownej przesyłki i pokrycie zwrotu o ile był ( InPost, One wracają za darmo ) i wyślij ponownie 🙂

Druga kwestia jak bardzo i co chcesz osiągnąć walcząc z klientem to se musisz skalkulować 😉

________
Κώστας
oznacz moderatorów

WarsztatNadruku
#10 Popularyzator#

@kostas11 Nie zależy mi konkretnie na walce z klientem, ale przy zamówieniu towarów za minimum (żeby tylko się załapać na SMART-a) nasz zarobek nawet nie pokrywa wartości jaką musimy ponieś za zwrot nieodebranej paczki, więc wtedy jesteśmy w plecy. 
I tylko o to chodzi, że nie mam zamiaru płacić za to, że ktoś przez 2 dni nie może odebrać paczki, albo chociaż dać wcześniej znać, że nie będzie w stanie jej odebrać.  

oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

To musi go opłacić jak chce powtórnie.

oznacz moderatorów