Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Jest sobota 22 listopada. Jak ustawie czas wysyłki na jeden dzień to pokazuje że przewidywana dostawa we wtorek. Natomiast jak mam ustawiony czas wysyłki na 2 dni to pokazuje przewidywana dostawa w czwartek. Zamówienia które zostaną wysłane we wtorek (ostateczny termin przy 2 dniach na wysyłkę) będą u klientów w środę a nie w czwartek.
Oczywiście zakładam że nie jest problemem to że przewoźnicy mają opóźnienia, bo wtedy przy ustawieniu czasu wysyłki na 1 dzień też pokazywałoby środę, a nie wtorek.
Czy ktoś ma podobny problem?
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Zachęcam zapoznać się z tym artykułem to ABC przewidywanego czasu dostawy.
Czym jest i jak go liczymy.
@GasparPL Sprawdziłbym, czy dla deklaracji 2 dni dla przewoźników nie było opóźnień w raporcie . W dostawie też bym sprawdził ( zakładka 'dostawa' w ofercie) , co wydłuża dostarczenie ( jaka metoda).
@GasparPL Jak wyślesz przesyłkę paczkomatem InPostu do południa w niedzielę to klient najprawdopodobniej otrzyma ją przed południem w poniedziałek czyli wcześniej niż Ci system daje czas do nadania. Sam tak wysyłałem w poprzednią niedzielę i klienci już w poniedziałek byli zadowoleni i zaskoczeni tak szybką dostawą.