Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Witam, zgłaszam do obsługi od dawna problem że po zmianie czasu wysyłki w ofertach, dalej przesyłacie klientom zafałszowane dane. Klienci widza w ofertach że otrzymają paczkę na drugi dzień,pomimo deklaracji 2 dni na wysyłkę. Potem dostaję pretensje i negatywy a wy piszecie tylko że to sugerowany czas który nic nie znaczy. No NIE, wyraźnie piszecie że to DEKLAROWANY CZAS a to nieprawda, informacje takie wyświetlają się zarówno w pojedynczych ofertach jak i złożonych już zamówieniach.
No to wyłącz te predykcję i z bani.
https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/skutecznosc-wysylki
Pamiętaj, to się wyłącza na 10 dni 🙂
Wyłączenie działa tylko powyżej 2 dni. Na 1 i 2 dni to nie działa.
No nie gadaj. Ale maile o rzekomym opóźnieniu też idą?
A może się mylę albo się coś zmieniło. Dałabym głowę, że nie dawno komunikat tam był inny...
@petinek_pl @AnnaG-Antyki @serwis-texas w zakładce Skuteczność wysyłki można wyłączyć wyliczanie szybszego przewidywanego czasu dostawy dla ofert z deklarowanym czasem wysyłki 2 i 3 dni. Tutaj znajdziecie wszystkie informacje na ten temat.
@la_nika dalej mnie nie rozumiecie, jak zawsze.. nie chodzi o szacunki i przewidywania i inne dziadostwa. Zgłaszam notorycznie że po zmianie deklaracji wysyłki DALEJ wyświetlacie że moja deklaracja jest inna! Nie wiem juz jak to jaśniej tłumaczyć. Zawsze na allegro musze wszystko konsultantom tłumaczyć godzinami a dostaję odpowiedzi na inne pytania.. w załączniku przesyłam czarno na białym w czym problem. Są to oferty w których wcześniej USTAWIAŁAM 2 DNI na wysyłkę. I taka sytuacja jest non stop!
@petinek_pl obecnie w ofercie ze zrzutu czas wysyłki zadeklarowany przez sprzędającego to 2 dni robocze:
Sprawdziłam dzisiejsze zamówienie i przewidywany czas dostawy to 6 maja, a czas na nadanie to 2 maja.
Prześlij proszę pełen zrzut z zakładki Zamówienia, na którym widoczne będzie zamówienie nr c3841700-06d1-11ef-83a7-b91d0a2b947e.
@la_nika przesyłam poniżej. Tak jak mówiłam pisze wyraźnie że deklaracja to 1 dzień a w ofertach przed otrzymaniem tego zamówienia zmieniłam deklarację na 2 dni. Zamówienie wpadło juz po zmianie. I taką sytuację mam notorycznie podczas zmiany czasu wysyłki.
@la_nika dostałam odpowiedź od konsultanta że deklaracja wysyłki wynosi 1 dzień tak jak na screenie a to kłamstwo bo ustawiałam wcześniej 2 dni tak jak sama zauważyłaś wyżej. Sprawdźcie sobie w jakichś dziennikach że było to ustawione wcześniej. Konsultant napisał mi że mam obowiązek wysłać paczkę do jutra.. jutro sklep jest nieczynny nie jestem w stanie tego wysłać na czas, prosze o naprawę tego co robicie! Znowu poleca mi statystyki a ja działam zgodnie z tym co ustawiłam. Zamówienie wpadło już po zmianie deklaracji wysyłki! Zgłaszam to NOTORYCZNIE za każdym razem gdy dokonuję zmiany pierwsze zamówienia zawsze oznaczacie z nieprawdziwą deklaracją a ja potem musze wszystko pod to dostosowywać,nawet człowiek nie może spokojnie iśc na urlop!!!
Być może problem leży tutaj:
Z przycisku możesz skorzystać w dowolnej chwili. Gdy to zrobisz:
Może zakup taki zdarza się zanim zmiany zostaną dokonane ?
@petinek_pl jeszcze to wyjaśniam, dam znać, gdy otrzymam odpowiedź, czy jesteś w stanie określić o której zmieniłaś czas wysyłki?
@petinek_pl rozumiem, że sprawa się powtarza, jednak dla przekazanego zamówienia, zmiana deklarowanego czasu wysyłki nastąpiła w momencie składania zamówienia, dlatego przewidywany czas dostawy jej nie uwzględnił.
Dział techniczny zweryfikował to dokładnie i nie znalazł błędu, zmiana czasu wysyłki może zająć ok 2h, w Twoim przypadku stało się to dokładnie w momencie składania zamówienia.
Jeśli sytuacja się powtórzy prześlij proszę numer zamówienia, ponownie to sprawdzimy.
@la_nika w takim razie jeżeli to kwestia tego, to jak ustawiać zmianę czasu? Jeśli ustawię 2h wcześniej to wczyta się dobrze ale za to jeśli wczyta się za wcześnie to osoby które złożą zamówienie wcześniej i mogłyby otrzymac paczkę, już otrzymają komunikat że wyjdzie za 2 dni. To o jakim czasie zmieniać czas wysyłki aby zmienił się np. od 11.00
@petinek_pl celowałabym w te 2h, czyli w podanym przykładzie zmieniłabym, czas wysyłki o 9.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Znowu to samo, niesamowicie przekłamujecie moj czas w ofertach. Zmienilam dzis czas wysylki na 3 dni. Więc powinniscie podawac czas wysyłki na poniedziałek. Prosze mi wyjasnic jakim cudem zakup z dzis ma okreslony czas na wyslanie paczki do jutra???A drugi do piątku?? Dlaczego ciągle mi to robicie i ZAWSZE przekłamujecie ten czas! Potem chcę nadac paczki w terminie ktory ustawilam, czyli poniedzialek i sa liczone do wysylki po terminie albo klienci maja pretensje. Zgłaszam to NOTORYCZNIE RAZ ZA RAZEM kiedy zmieniam czas wysylki. Jeszcze NIGDY nie podaliscie poprawnego czasu wysylki. Widac wyraznie ze mam ustawioną wysyłkę 3 dni a wy podajecie ponizej czas na wysłanie dzis i jutro. CZY MOZECIE TO WRESZCIE NAPRAWIĆ I PRZESTAĆ PRZEKŁAMYWAĆ MÓJ USTAWIONY CZAS?
Aha oczyiwscie zmienilam czas wczesniej, takie dane pojawily się już kilka godzin po mojej zmianie czasu. Robiłam to z wyprzedzeniem zgodnie z sugestią.
@petinek_pl Masz możliwość wyłączenia opcji wyświetlania krótszego czasu dostawy. Zrobisz to w zakładce "skuteczność wysyłki".
@w_kiwi w którym miejscu pytałam jak to ukryć? Czy ktoś w ogóle czyta w czym jest problem i zamierza go naprawić?