Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry.
W dniu wczorajszym allegro zwiesiło moje konto. Do obecnego momentu nie dostałem oficjalnej wiadomości od allegro o powodzie zawieszenia. Dopiero gdy osobiście pofatygowałem się aby napisać formularz pracownik podał mi rozległy punkt regulaminu 2.12 oraz poprosił o weryfikację na podstawie zdjęć, która została wykonana.
W odpowiedzi na mój mail z weryfikacją otrzymałem wiadomość "Po weryfikacji przesłanych dokumentów i wyjaśnień muszę poinformować, że konto nie zostanie odwieszone ze względów bezpieczeństwa. Jest to decyzja ostateczna."
Niestety nie został mi wskazany żaden konkretny powód jakim mogłem naruszyć regulamin a jedynie rozległy artykuł 2.12. A wiadomość o decyzji ostatecznej jest skandaliczna.
Miał ktoś podobną sytuacje? Na jaki okres jest zawieszone konto? Co z pieniędzmi, które znajdują się na koncie od kupujących?
Obsługa klienta jest skandaliczna jeśli nie zostanie mi przedstawiony konkretny powód sprawę z szczegółami opiszę na portalach społecznościowych...
Jeśli sam nie doszedłeś jakie zasady złamałeś z artykułu 2.12. to musisz czekać lub pisać do nich np. na czacie (o ile to możliwe na zablokowanym koncie) by cię oświecili .Postaraj się na spokojnie prześledzić regulamin i może sam szybciej zauważysz błędy które doprowadziły do blokady .Tu możemy poprosić kogoś z moderatorów może ci pomoże @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
O takich niejasnych zawieszeniach konta pisano tu wiele razy, musisz napisać tu:https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=28111aef-fc3d-4ee0-a94e-d1d7ac01fa65&subjectId=fed698b4-f...
Problem w tym, że napisałem a w odpowiedzi nie otrzymałem żadnego konkretnego powodu ani informacji o możliwości odwieszenia konta...
@Parowka212, Art. 2.12 dotyczy bezpieczeństwa transakcji i konta oraz możliwości weryfikacji Allegro na podstawie dokumentów. Przesłanie dokumentów nie jest równoznaczne z pozytywną weryfikacją.
Pierwsza wiadomość z informacją o powodzie blokady została wysłana wczoraj o 23:07. Natomiast tę sprawę wyjaśnisz bezpośrednio z działem bezpieczeństwa. Widzę, że czekasz na odpowiedź w korespondencji mejlowej - proszę Cię o cierpliwość. Wkrótce ją otrzymasz.
Dziękuje za odpowiedź. Tylko oczekuje wyjaśnienia dlaczego na początku rozmowy z działem bezpieczeństwa nie został mi przedstawiony konkretny powód zawieszenia konta, informacja o możliwości odwieszenia konta oraz dlaczego bez przedstawienia konkretnego powodu ktoś skandalicznie stwierdził, że jest to decyzja ostateczna?
W odpowiedzi na mail po raz kolejny nie uzyskałem odpowiedzi czym konkretnie złamałem regulamin a jedynie odpowiedź o czym mówi punkt regulaminu 2.12, gdzie jest kilka różnych możliwości... Nie zostaje nic innego jak opisać całą sprawę na portalach społecznościowych dla przestrogi innych użytkowników.
Cześć mam tą samą sytuację co ty widzę że nie jestem sam. Szkoda tylko że dział bezpieczeństwa nie udziela w ogóle odpowiedzi dokładnej jakby w ogóle zlewała uzytkownikow.
Miałeś w ogóle jakieś oceny negatywne?