anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego nie można zwrócić wpłaty klientowi?

biuro_szkola_24
#8 Zapaleniec#

@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

 

Witam

dot. zamówienia 91b419c0-7b0f-11ef-ace4-bdd4aa11ce11

 

Klient nie odebrał paczki - chcemy zrobić zwrot wpłaty ale ta opcja jest niemożliwa.

O co chodzi?

oznacz moderatorów
7 ODPOWIEDZI 7

mdrogeria
#21 Demiurg#

@biuro_szkola_24 jaki Masz status płatności przy zamówieniu ?

oznacz moderatorów

biuro_szkola_24
#8 Zapaleniec#

Status jest - wysłane

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@biuro_szkola_24 brawo , ale ja pytam o status płatności 😁

oznacz moderatorów

biuro_szkola_24
#8 Zapaleniec#

opłacone

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@biuro_szkola_24 jaki dostajesz komunikat ?

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@biuro_szkola_24 to zamówienie było zapłacone przez Allegro Pay Bussiness i w przypadku zwrotu prześlemy Ci mejla z informacją, na jaki numer rachunku zwrócić środki. Będzie to numer rachunku dostawcy usługi, firmy PragmaGO S.A. lub kupującego, w zależności od statusu rozliczeń klienta.

Zwrot do PragmaGO S.A. wykonasz łatwo, na jeden z dwóch sposobów:

  1. Wyślij nowy przelew ze swojego konta bankowego, a w danych odbiorcy podaj:

    • Numer rachunku bankowego: PL 75 1140 1078 0000 4033 4900 1014
    • Nazwa: PragmaGO S.A.
    • w tytule przelewu wpisz numer zamówienia Allegro, na przykład: cfda15e1-c151-11eb-be0d-f3e40cd07XXX.
  2. Wybierz na swoim koncie bankowym opcję zwrotu przelewu otrzymanego od PragmaGO, z danymi które widnieją na przelewie do Ciebie.

Jednocześnie zawsze możesz zwrócić środki bezpośrednio na numer rachunku kupującego.

   Ola
   Moderatorka
oznacz moderatorów

LEW433
#21 Demiurg#

Ta sama kwota u jednego operatora płatności?

oznacz moderatorów