Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Mam taki przypadek: klient odesłał towar ("Zakup przez pomyłkę"), a ja w opcjach zwrotu mam wygaszoną opcję "Zwróć wybraną kwotę" i nie mogę zwrócić pieniędzy. Dlaczego?
Proszę o wyjaśnienie sprawy, dotyczy zamówienia nr 5c8a0470-b8d1-11f0-8a67-7f8b1147bf9b.
@Kropka-41 już to wyjaśniam, więc wrócę do Ciebie z odpowiedzią.
@Kropka-41 to zamówienie było opłacone przez Allegro Pay Business i w związku z tym powinieneś otrzymać od nas wiadomość mailową na jaki rachunek bankowy zwrócić środki, więc sprawdź proszę swoją skrzynkę. W tej metodzie płatności pośrednikiem jest PragmaGo, więc w wiadomości będzie wskazane, czy wysłać je do klienta, bo zobowiązanie u PragmaGo jest już opłacone, czy do PragmaGo, bo klient nie zaczął jeszcze spłacać pożyczki.
Jeśli wiadomość od nas nie znajdziesz skontaktuj się bezpośrednio z klientem i poproś go o numer jego konta lub informację, czy pieniądze za ten zwrot oddać na poczet spłaty długu bezpośrednio do PragmaGo.
Jeśli wybierze drugą opcję, tu są dane do przelewu w PragmaGo:
Dziękuję.
OK, a skoro zrobię przelew poza Allegro, to jak ze zwrotem prowizji?
@Kropka-41 Prześlij potwierdzenie wykonania przelewu przez formularz.