
okazjana_10
#1 Nowicjusz#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
22-03-2022
11:53
Za każdym razem kiedy łącze wielowariantowość i po połączeniu wybranych produktów chcę zapisać cofa mnie i dostaje komunikat ''Nie udało się pobrać wyników. Spróbuj ponownie''. Ostatecznie cofa mnie na stronę z wszystkimi produktami albo przez chwilę nie mogę nic zrobić bo nic nie chce się załadować.
oznacz moderatorów
2 ODPOWIEDZI 2

Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
22-03-2022
11:58
@okazjana_10 Sprawdź proszę czy problem występuje niezależnie od przeglądarki, z której korzystasz.
Natalia
Moderatorka
Moderatorka
oznacz moderatorów

okazjana_10
#1 Nowicjusz#
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
22-03-2022
12:17
Faktycznie po zmianie przeglądarki tak się juz nie dzieje. Z Google Chrome na Firefox. Dziękuje serdecznie za szybką odpowiedź.
oznacz moderatorów