anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dlaczego ubywa mi cały czas ofert na allegro od kilku dni?????

kovboy77
#10 Popularyzator#
oznacz moderatorów
120 ODPOWIEDZI 120

kovboy77
#10 Popularyzator#

Niestety, ale takie dziwne czasy nastały, a na allegro to już całkiem „dziwne”, choć to słowo to i tak chyba za mało..

oznacz moderatorów

katarzynab1712
#15 Entuzjasta#

kovboy77  takie czasy, wszystko ma być "po po" (politycznie poprawne) / główna strona Allegro - co na nie widzimy: "zyskajkupon", "gwarancja najniższej ceny", "monety", "inspiracje" i inne cuda na kiju / tak jak w tym powiedzeniu "zawinięte w kolorowy papierek ....."

oznacz moderatorów

robensonic
#3 Debiutant#

Coraz większe dziadostwo na tym allegro.Ja mam to samo .Zawsze coś im nie pasuje.Poraw to,u uzupełnij tamto i tak w kółko.

oznacz moderatorów

kovboy77
#10 Popularyzator#

Ja nie mam żadnych komunikatów nawet, a twierdzą, że mam..

oznacz moderatorów

katarzynab1712
#15 Entuzjasta#

cisza, allegro nie odpowiada, czekamy..........................

oznacz moderatorów

Ziolko39
#21 Demiurg#

@katarzynab1712 Bo tu jest jak za PRL > cicho jak w Sejmie

oznacz moderatorów

katarzynab1712
#15 Entuzjasta#

może ktoś się zlituje...........nad nami biednemi

oznacz moderatorów

katarzynab1712
#15 Entuzjasta#
oznacz moderatorów

tylkouniego
#9 Pomysłodawca#

Wątpię. Mają to w nosie. Ja codziennie wznawiam zakończone oferty ręcznie zamiast pracować nad wystawianiem nowych. To dużo bezsensownej nic nie wnoszącej roboty a pomocy technicznej znikąd:(

oznacz moderatorów

katarzynab1712
#15 Entuzjasta#

tylkouniego  pomogą jakżeby inaczej........... np. zaproponują wyczyszczenie ciasteczek, przesłanie skanów, napiszą że korzysamy z jakichś "narzędzi zewnętrznych" czy inne dobre rady / takie robienie w głupa

oznacz moderatorów

modowe_pole
#8 Zapaleniec#

Od kilku godzin nie działa jednoczesne wzonowienie kilku niesprzedanych ofert. Coś zmieniło się?

oznacz moderatorów

kolekcjoner608
#21 Demiurg#

U mnie działa , przed chwilą sprawdzałem. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@modowe_pole Cześć. 🙂 Czy pojawia się jakiś komunikat o błędzie? Których ofert dotyczy ten problem? 

oznacz moderatorów

modowe_pole
#8 Zapaleniec#

Problem trwa do chwili obecnej. Dotyczy wszystkich niesprzedanych ofert-nie można ich ponowić. Pojawia się "zaakceptuj nowy cennik" klikam i dalej nic. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@modowe_pole Spróbuj wyczyścić pliki cookies / sprawdzić sytuację w trybie incognito / w innej przeglądarce, a następnie zaakceptować cennik. Bez tej akceptacji oferty nie będą mogły zostać wznowione. 

oznacz moderatorów

katarzynab1712
#15 Entuzjasta#

modowe_pole  nie pomogą, mamy tak już od kilku dni, nie licz na pomoc, otrzymasz jedynie "okrągłe" rady, poczytaj poniżej

https://spolecznosc.allegro.pl/t5/pocz%C4%85tkuj%C4%85cy-sprzedawcy/dlaczego-ubywa-mi-ca%C5%82y-czas...

oznacz moderatorów

modowe_pole
#8 Zapaleniec#

Skoro akceptuje klikając"zakceptuj nowe warunki"  oraz "wznów" przy 60 -ciu ofertach i nie działa nić. Co w takim razie?

oznacz moderatorów

katarzynab1712
#15 Entuzjasta#

    modowe_pole    jest to celowe działanie mające na celu "ułatwienie funkcjonowania" sprzedawcom prywatnym 

oznacz moderatorów

modowe_pole
#8 Zapaleniec#

Na to wygląda. Niesprzedanej oferty nie można wznowić ale wystawić ponownie już można. Tyle tylko, że wyższe są opłaty od wystawionej nowej. 

oznacz moderatorów

ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@modowe_pole Od 2 listopada wymagamy akceptacji nowego cennika i informowaliśmy o tym m.in. w aktualnościach.

Żeby zaakceptować nowe warunki, przejdź do formularza edycji trwającej oferty i kliknij [wystaw i zaakceptuj warunki] (a jeżeli oferty są zakończone, możesz to zrobić grupowo). W zakładce Mój asortyment możesz wyfiltrować zakończone oferty i zaznaczyć je wszystkie, a następnie kliknąć [wznów] na pasku z opcjami grupowego zarządzania.

Jeśli coś działa nieprawidłowo, to poproszę o wysłanie nagrania kolejno wykonywanych czynności, na ekranie powinien być widoczny pasek URL, data oraz godzina. Wtedy będę mogła przekazać Twoje zgłoszenie do działu technicznego. 

oznacz moderatorów