Dlaczego ubywa mi cały czas ofert na allegro od kilku dni?????

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Niestety, ale takie dziwne czasy nastały, a na allegro to już całkiem „dziwne”, choć to słowo to i tak chyba za mało..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
kovboy77 takie czasy, wszystko ma być "po po" (politycznie poprawne) / główna strona Allegro - co na nie widzimy: "zyskajkupon", "gwarancja najniższej ceny", "monety", "inspiracje" i inne cuda na kiju / tak jak w tym powiedzeniu "zawinięte w kolorowy papierek ....."

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Coraz większe dziadostwo na tym allegro.Ja mam to samo .Zawsze coś im nie pasuje.Poraw to,u uzupełnij tamto i tak w kółko.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Ja nie mam żadnych komunikatów nawet, a twierdzą, że mam..
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
cisza, allegro nie odpowiada, czekamy..........................
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@katarzynab1712 Bo tu jest jak za PRL > cicho jak w Sejmie
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
może ktoś się zlituje...........nad nami biednemi
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wątpię. Mają to w nosie. Ja codziennie wznawiam zakończone oferty ręcznie zamiast pracować nad wystawianiem nowych. To dużo bezsensownej nic nie wnoszącej roboty a pomocy technicznej znikąd:(
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
tylkouniego pomogą jakżeby inaczej........... np. zaproponują wyczyszczenie ciasteczek, przesłanie skanów, napiszą że korzysamy z jakichś "narzędzi zewnętrznych" czy inne dobre rady / takie robienie w głupa

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Od kilku godzin nie działa jednoczesne wzonowienie kilku niesprzedanych ofert. Coś zmieniło się?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie działa , przed chwilą sprawdzałem.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@modowe_pole Cześć. 🙂 Czy pojawia się jakiś komunikat o błędzie? Których ofert dotyczy ten problem?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Problem trwa do chwili obecnej. Dotyczy wszystkich niesprzedanych ofert-nie można ich ponowić. Pojawia się "zaakceptuj nowy cennik" klikam i dalej nic.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@modowe_pole Spróbuj wyczyścić pliki cookies / sprawdzić sytuację w trybie incognito / w innej przeglądarce, a następnie zaakceptować cennik. Bez tej akceptacji oferty nie będą mogły zostać wznowione.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
modowe_pole nie pomogą, mamy tak już od kilku dni, nie licz na pomoc, otrzymasz jedynie "okrągłe" rady, poczytaj poniżej

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Skoro akceptuje klikając"zakceptuj nowe warunki" oraz "wznów" przy 60 -ciu ofertach i nie działa nić. Co w takim razie?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
modowe_pole jest to celowe działanie mające na celu "ułatwienie funkcjonowania" sprzedawcom prywatnym

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Na to wygląda. Niesprzedanej oferty nie można wznowić ale wystawić ponownie już można. Tyle tylko, że wyższe są opłaty od wystawionej nowej.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@modowe_pole Od 2 listopada wymagamy akceptacji nowego cennika i informowaliśmy o tym m.in. w aktualnościach.
Żeby zaakceptować nowe warunki, przejdź do formularza edycji trwającej oferty i kliknij [wystaw i zaakceptuj warunki] (a jeżeli oferty są zakończone, możesz to zrobić grupowo). W zakładce Mój asortyment możesz wyfiltrować zakończone oferty i zaznaczyć je wszystkie, a następnie kliknąć [wznów] na pasku z opcjami grupowego zarządzania.
Jeśli coś działa nieprawidłowo, to poproszę o wysłanie nagrania kolejno wykonywanych czynności, na ekranie powinien być widoczny pasek URL, data oraz godzina. Wtedy będę mogła przekazać Twoje zgłoszenie do działu technicznego.