Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Niestety, ale takie dziwne czasy nastały, a na allegro to już całkiem „dziwne”, choć to słowo to i tak chyba za mało..
kovboy77 takie czasy, wszystko ma być "po po" (politycznie poprawne) / główna strona Allegro - co na nie widzimy: "zyskajkupon", "gwarancja najniższej ceny", "monety", "inspiracje" i inne cuda na kiju / tak jak w tym powiedzeniu "zawinięte w kolorowy papierek ....."
Coraz większe dziadostwo na tym allegro.Ja mam to samo .Zawsze coś im nie pasuje.Poraw to,u uzupełnij tamto i tak w kółko.
Ja nie mam żadnych komunikatów nawet, a twierdzą, że mam..
cisza, allegro nie odpowiada, czekamy..........................
@katarzynab1712 Bo tu jest jak za PRL > cicho jak w Sejmie
może ktoś się zlituje...........nad nami biednemi
Wątpię. Mają to w nosie. Ja codziennie wznawiam zakończone oferty ręcznie zamiast pracować nad wystawianiem nowych. To dużo bezsensownej nic nie wnoszącej roboty a pomocy technicznej znikąd:(
tylkouniego pomogą jakżeby inaczej........... np. zaproponują wyczyszczenie ciasteczek, przesłanie skanów, napiszą że korzysamy z jakichś "narzędzi zewnętrznych" czy inne dobre rady / takie robienie w głupa
Od kilku godzin nie działa jednoczesne wzonowienie kilku niesprzedanych ofert. Coś zmieniło się?
U mnie działa , przed chwilą sprawdzałem.
@modowe_pole Cześć. 🙂 Czy pojawia się jakiś komunikat o błędzie? Których ofert dotyczy ten problem?
Problem trwa do chwili obecnej. Dotyczy wszystkich niesprzedanych ofert-nie można ich ponowić. Pojawia się "zaakceptuj nowy cennik" klikam i dalej nic.
@modowe_pole Spróbuj wyczyścić pliki cookies / sprawdzić sytuację w trybie incognito / w innej przeglądarce, a następnie zaakceptować cennik. Bez tej akceptacji oferty nie będą mogły zostać wznowione.
modowe_pole nie pomogą, mamy tak już od kilku dni, nie licz na pomoc, otrzymasz jedynie "okrągłe" rady, poczytaj poniżej
Skoro akceptuje klikając"zakceptuj nowe warunki" oraz "wznów" przy 60 -ciu ofertach i nie działa nić. Co w takim razie?
modowe_pole jest to celowe działanie mające na celu "ułatwienie funkcjonowania" sprzedawcom prywatnym
Na to wygląda. Niesprzedanej oferty nie można wznowić ale wystawić ponownie już można. Tyle tylko, że wyższe są opłaty od wystawionej nowej.
@modowe_pole Od 2 listopada wymagamy akceptacji nowego cennika i informowaliśmy o tym m.in. w aktualnościach.
Żeby zaakceptować nowe warunki, przejdź do formularza edycji trwającej oferty i kliknij [wystaw i zaakceptuj warunki] (a jeżeli oferty są zakończone, możesz to zrobić grupowo). W zakładce Mój asortyment możesz wyfiltrować zakończone oferty i zaznaczyć je wszystkie, a następnie kliknąć [wznów] na pasku z opcjami grupowego zarządzania.
Jeśli coś działa nieprawidłowo, to poproszę o wysłanie nagrania kolejno wykonywanych czynności, na ekranie powinien być widoczny pasek URL, data oraz godzina. Wtedy będę mogła przekazać Twoje zgłoszenie do działu technicznego.