anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dyskusja - pomoc w rozwiązaniu sprawy

Bengi_pl
#10 Popularyzator

Dzień dobry,

 

Klient założył nam dyskusję - wada wykryta podczas używania

Numer reklamacji: 507310/2025

Poprosiliśmy klienta o zwrócenie towaru w celu rozpatrzenia reklamacji, czego nie uczynił.

Dyskusja trwa już przeszło 14 dni, a my codziennie dostajemy takimi tekstami od ww. kupującego:

 

"Proszę o przysłanie jakoś w zamian żebym mogła odesłać . Jak ja mam zdjąć etui z nowego telefonu i co dalej ? Czekać 2 tygodnie na reklamację ."

"Proszę mi przysłać żebym mogła was to odesłać !!!"

"Ale mi nie chodzi że mi się telefon popsuje tylko że mam tylko to etui mam w domu 2 latka i jak ja mam zdjąć i wysłać i bez etui ?? Telefon jest nowy i nie kosztował mało"

"To teraz mam kupić inne etui bo te muszę oddać na reklamacje ? To się mija z celem ."

"To ja muszę zamówić żeby wam odesłać , ale opinia na pewno będzie negatywna !!!"

"To jest to wasze oryginalne etui z guess że po niecałych 2 miesiącach nie nadaje się … jakby miało z 2 lata"

"Sprzedajecie słabej jakości rzeczy"

"I teraz każecie mi zdjąć z telefonu za 6 tys … i co mam czekać aż mi się potłucze ? Oddacie mi za to pieniądze ?"

"Czy mam wydać następne ponad 100 zł na etui i czekać aż wy łaskawie mi rozpatrzycie reklamację .."

"Nie chce waszego etui i tak je wyrzucę do kosza bo do niczego się nie nadaje ale proszę wysłać mi nowe w dobrym stanie !! Żebym mogła wam to coś odesłać !!!"

"A ja teraz nie mam czasu żeby zamawiać chodzić szukać nowego etui żeby wam to odesłać !!!"

 

Prosiłbym o pomoc w tej sprawie.

@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Bengi_pl cyt ,, Poprosiliśmy klienta o zwrócenie towaru w celu rozpatrzenia reklamacji ,, ..BŁĄD !!

to Ty masz obowiązek odebrać od klienta towar na reklamację 

oznacz moderatorów

Bengi_pl
#10 Popularyzator

Klient tego samego dnia dostał etykietę do nadania produktu.

oznacz moderatorów

WielkiPlantronik
#11 Animator

1. Po uznaniu reklamacji klient ma prawo do żądania zwrotu kosztów jej przeprowadzenia, włącznie z kosztami zapewnienia towaru zastępczego na czas reklamacji. Czy i jak się dogadacie w tej sprawie, to osobna kwestia.

2. Od roku 2023 to przedsiębiorca ma obowiązek odbioru wadliwego towaru a klient tylko udostępnienia. https://spolecznosc.allegro.pl/t5/zaawansowani-sprzedawcy/czy-sprzedaj%C4%85cy-musi-odebra%C4%87-na-... Jeżeli spór jest o pakowanie, wysyłkę, to wybierz firmę kurierską (np. DHL, może też inne), które oferują podjazd z gotową etykietą i ubezpiecz odpowiednio, gdyby klient zaniedbał pakowanie. 

3. Jeżeli nie rozpatrzysz reklamacji w dyskusji w ciągu 14 dni, to na wniosek klienta pracownik Allegro może zdecydować, że zwraca koszt towaru klientowi. Jeżeli towar otrzymasz, odrzucisz reklamację i odeślesz towar bez wymiany – również. Po zwrocie może zdecydować, że obciąży Cię kosztami zwróconego towaru. Najprościej – stań na uszach, żeby odesłał i żebyś mógł wykazać, że podjąłeś starania wypełnienia obowiązków ustawowych, a po otrzymaniu towaru zwróć całość wpłat klientowi.

oznacz moderatorów