Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dlaczego ktoś kto wylicytował przedmiot i go nie opłacił ma możliwość otwierania dyskusji z tak bzdurnego powodu jak:
Powód otwarcia dyskusji: mam problem z odesłaniem produktu
Opis problemu: Licytację nacisnąłem przez przypadek. Nie chciałem tego produktu.
Przecież to śmieszne, niby z czego się mam tłumaczyć? Nie zapłacił, nawet nie próbował więc nie dostał. I jak widać nawet nie chciał. Nie powinien w ogóle mieć możliwości zakładania dyskusji skoro zakupu nie opłacił. Jeszcze rozumiem jakby próbował zapłacić i wyszedł błąd w płatności ale tak... Naprawdę nie możecie takich podstawowych ustawień przyzwoicie zrobić? @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@AnnaG-Antyki Kolejny przykład, jak sprzedawca musi tracić czas na prostowanie bzdur generowanych przez system Allegro.
@AnnaG-Antyki odpowiedz ,że zgadzasz się na zwrot i czekasz na paczkę 😂
W takich przypadkach to jedynie co powinno być możliwe do zrobienia to upomnienie kupującego aby licytował po trzeźwemu albo z rozwagą.
@AnnaG-Antyki Możliwość rozpoczęcia dyskusji nie jest blokowana, ale też warto pamiętać, że decyzja o jej rozpoczęciu zależy od kupującego. Z tego, co piszesz, wynika, że klient wykorzystał ją do wyjaśnienia sprawy błędnego zamówienia. Można oczywiście dyskutować czy jest to właściwe narzędzie kontaktu w tym przypadku. Jednocześnie wiadomość wysłana przez Centrum wiadomości również wymagałaby reakcji z Twojej strony.
Tu się nie zgodzę. Wiadomość jest tylko wiadomością. Ostatnią dyskusję to chyba z pół roku temu miałam wiec na samą wiadomość o niej ciśnienie podskakuje. A jak potem jeszcze widzi się takie coś... Ludzie prawdziwe problemy załatwiają bez dyskusji normalną rozmową. A ktoś kto nie zapłacił, nie dokonał zakupu i nie powinien mieć możliwości otwierania.
Ciąg dalszy zabawy. Wy poważni jesteście??? Prowizji od 10zł żal Wam oddać, bo ktoś kto nic nie kupił nie zamknął dyskusji??? Nie wstyd Wam troszkę??? Ciekawe ile osób z takich powodów nie dostaje zwrotów prowizji??? @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @ko_alka @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@AnnaG-Antyki Wnioski o zwrot prowizji są rozpatrywane systemowo. Możesz skorzystać z możliwości odwołania: https://allegro.pl/moje-allegro/moje-konto/rachunki/odwolanie-od-decyzji-o-rabacie-transakcyjnym
Prowizja za nieopłacone zamówienie powinna być zwracana z automatu, niezależnie od tego czy klient założył dyskusję. Już pomijam fakt, że sama możliwość założenia dyskusji przez takiego klienta niema IMO sensu.
Rozczaruję Cię. Z automatu to strzelali w filmie "Czterej pancerni i Pies:. W ostatnich dniach miałem 4 zakupy od 4 różnych fikcyjnych osób. Taki atak Phishingowy. Cztery różne osoby, cztery różne adresy. Cztery założone dyskusje od kont zawieszonych. Jeden NEGATYW od konta zawieszonego. Trzy nie zwrócone prowizje od fikcyjnych zakupów i zawieszonych kont. Jedna prowizja zwrócona.
TU TRZEBA CZEKAĆ 😉 Ale jak się ładnie, grzecznie prosi, pomagają dziewczyny.
Tam, w tym garażu gdzie siedzą Ci w okularach, są te buble tworzone ...
💐 dla @la_nika na pierwszej linii frontu i 🌼 dla @ko_alka
@ko_alka @AnnaG-Antyki Przecież prowizje za nieopłacone zamówienia są zwracane z automatu po określonym czasie, n'est pas?
A za zmarnowany czas na takie bezsensowne czynności też mi przy tym zwrócicie??? To zwyczajnie żenujące...