Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry, klient kupil towar, który został wysłany jak zawsze w sposób prawidłowy, na drugi dzień przyszło powiadomienie od kupującego że dostał sms z kodem odbioru a paczki w skrzytce nie było, jak powiedział klient była to multiskrzytka w której było kilka paczek. W historii widnieje że przesyłka została odebrana. Skontaktowaliśmy się z InPosten, na infolinii dostaliśmy odpowiedż że raklamację ma złożyć osoba kupująca, więc przekazaliśmy tą informację żeby Pani dzwoniła na InPost, dzisiaj ona otwarła dyskusję, jak w takiej sytuacji mamy postąpić, czy musimy oddać pieniądze za to że my z naszej strony wysłaliśmy paczke w sposób prawidłowy? @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @Client:110944380 @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
@TopZakupy_Pl w takiej sytuacji, kupująca powinna złożyć rekalamcję do przewoźnika. Pamiętaj proszę, aby terminowo odpowiadać na wiadomości w dyskusji.
A kupująca udokumentowała brak przesyłki?
Chyba nie skoro nic o tym nie wspomniała.