anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Etykieta kupiona, klient się wycofuje, co zrobić

AutoCzesci-Radek
#8 Zapaleniec#

@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

Mam pytanie co zrobić w przypadku, kiedy drukujemy etykiety poprzez "wysyłam z Allegro", ale zanim przyjedzie kurier klient anuluje zamówienie. Czy jest opcja odzyskania tych pieniędzy?? Przecież to jest kradzież, bo nie doszło do wykonania usługi.

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@AutoCzesci-Radek Konsultuję tę sprawę z odpowiednim zespołem. 

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

N_Nitka28
Moderatorka
Moderatorka

@AutoCzesci-Radek Wracam z informacją. W przypadku firmy InPost opłata jest naliczana w momencie generowania etykiety. W przypadku pozostałych przewoźników po jej nadaniu.

W celu korekty opłat za wygenerowane, ale nie nadane przesyłki, możesz złożyć reklamację. W tym celu zachęcam Cię do kontaktu przez formularz

   Nicol
   Moderatorka
oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@AutoCzesci-Radek w impost poprze formularz trzeba zgłosić zwrot niewykorzystanych etykiet

oznacz moderatorów