Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
Mam pytanie co zrobić w przypadku, kiedy drukujemy etykiety poprzez "wysyłam z Allegro", ale zanim przyjedzie kurier klient anuluje zamówienie. Czy jest opcja odzyskania tych pieniędzy?? Przecież to jest kradzież, bo nie doszło do wykonania usługi.
@AutoCzesci-Radek Konsultuję tę sprawę z odpowiednim zespołem.
@AutoCzesci-Radek Wracam z informacją. W przypadku firmy InPost opłata jest naliczana w momencie generowania etykiety. W przypadku pozostałych przewoźników po jej nadaniu.
W celu korekty opłat za wygenerowane, ale nie nadane przesyłki, możesz złożyć reklamację. W tym celu zachęcam Cię do kontaktu przez formularz.
@AutoCzesci-Radek w impost poprze formularz trzeba zgłosić zwrot niewykorzystanych etykiet