anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Info Po Zakupowe a Wysyłka w Terminie

ALEMOTYW9
#7 Wielbiciel
  • Dzień dobry bardzo bym prosił o informacje jak robić co robić aby system po zakupie przez klienta po niedługim czasie nie podawał mi że nie wysłałem w terminie za co tracę punkty - a wysłałem w terminie 
oznacz moderatorów
35 ODPOWIEDZI 35

kolekcjoner608
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@ALEMOTYW9 Allegro błędnie interpretuje wysyłkę w terminie podając że sprzedawca ma ją wysłać do 23,59 danego dnia a liczy do ocen tylko te które w danym dniu kurier odbierze z danego punktu . Wszystkie wysyłki złożone po odbiorze przez kuriera w danym dniu są liczone jako wysłane w innym dniu -zależy kiedy kurier zdecyduje się je odebrać.

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@ALEMOTYW9 podaj proszę przykładowe zamówienie, w którym nadałeś przesyłkę terminowo a została ona policzona jako nieterminowa. Zweryfikuję to. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AleMotyw6
#9 Pomysłodawca

Wysyłam w Wtorki oraz Piątki - na terenie polski , po wcześniejszym zaksięgowaniu kwoty . Gdy przelew dojdzie po 17 godzinie  w poniedziałek wtedy wysyłam w piątek , a gdy przelew dojdzie po 17 godzinie w czwartek wtedy wysyłam w wtorek . Kurier Pocztex i Poczta Polska , sprzedaje deski lipowe dla rzeźbiarzy , a na drugim koncie monety  , konto 3 jest w trakcie uwierzytelnienia

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@AleMotyw6 podaj proszę numer zamówienia. Nie ważne z którego Twojego konta będzie. Wtedy będziemy mieli możliwość weryfikacji co się dzieje, jaka jest przyczyna nie zaliczenia zamówienia jako nadanego terminowo. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AleMotyw6
#9 Pomysłodawca
oznacz moderatorów

AleMotyw6
#9 Pomysłodawca
oznacz moderatorów

AleMotyw6
#9 Pomysłodawca

Podałem je z konta monet mam , minus -270 punktów - wysyłka w terminie , na drugim koncie tak samo tam mam 4 nie w terminie 

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@AleMotyw6 już to weryfikuję, wrócę do Ciebie z informacją. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AleMotyw6
#9 Pomysłodawca

ok 🙂

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@AleMotyw6 dzięki za cierpliwość. Metoda, którą nadawałeś paczki dla tego zamówienia to "Economy registered letter" która jest wliczana do jakości sprzedaży. W obu zamówieniach nie podałeś numeru przesyłki, nie mieliśmy więc możliwości zaliczyć zamówień jako nadanych terminowo. 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AleMotyw6
#9 Pomysłodawca

Dziękuję Serdecznie Fajnej Pięknej Syrenie 🙂 

oznacz moderatorów

AleMotyw6
#9 Pomysłodawca

Dzień dobry - ps : nadałem przesyłkę list polecony , nie mam nie widzę opcji w tym zakupie - Dodaj numery przesyłek , nie chcę mieć znowu odjęte punkty  - nie wiem czy mogę podać numer aukcji ? 

oznacz moderatorów

AleMotyw6
#9 Pomysłodawca

przy wcześniejszych jest opcja - dodaj numery przesyłek - ps: ta przesyłka była gratis 

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@AleMotyw6 Przy zamówieniu kliknij "akcje" a następnie "numery przesyłek". Dodam, że abyśmy otrzymywali statusy od przewoźnika, konieczne jest podanie zamaskowanego adresu mailowego klienta podczas tworzenia etykiety. Bez tego nie możemy śledzić przesyłki, a co za tym idzie, oznaczyć jej jako wysłaną w terminie.

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AleMotyw6
#9 Pomysłodawca

Kliknąłem - Akcje przy zamówieniu - i niema w rozwiniętym spisie  - numery przesyłek , wysyłka była darmowa listem poleconym 

oznacz moderatorów

AleMotyw6
#9 Pomysłodawca

Ps : przy wcześniejszych zamówieniach - jest opcja : numery przesyłek - klikając akcje 

oznacz moderatorów

AleMotyw6
#9 Pomysłodawca

Przepraszam ale nie rozumiem tego zdania ? -  konieczne jest podanie zamaskowanego adresu mailowego klienta podczas tworzenia etykiety.   Wysyłam tylko pocztą polską i pocztexem 

oznacz moderatorów

AleMotyw6
#9 Pomysłodawca

Sprawdziłem wcześniejsze zamówienia wysłane i wszystkie mają po kliknięciu - akcje - numery przesyłek , ta niema tego 

oznacz moderatorów

la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@AleMotyw6zamaskowany adres e-mail kupującego to ciąg znaków w domenie @allegromail.pl dzięki, któremu otrzymujemy informacje o statusach przesyłek. 
Gdy nadajesz przesyłkę poza Wysyłam z Allegro, abyśmy otrzymali informacje o tym, że została wysłana, doręczona itd. konieczne jest podanie zamaskowanego e-maila kupującego. 
Możesz skopiować zamaskowany adres kupującego z zakładki Zamówienia i wkleić go w e-nadawcy, abyśmy otrzymali informacje o nadaniu przesyłki. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów