anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak anulować zakup w imieniu kupującego

karpatio_com
#9 Pomysłodawca

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

 

Dzień dobry

Jak mogę anulować zamówienie, żeby nie liczyło się do statystyk.
Chodzi o zamówienie

7f0ac050-a4f1-11f0-9bfc-3dd64ee50ad6
 
Z powodu problemów po stronie DPD kurier nie odebrał wczoraj zamówionych paczek przez co klientka chce anulować zamówienie bo potrzebowała towar na dzisiaj.
Zamówiła za pobraniem, a my przygotowaliśmy listy przewozowe na paczki.

Teraz zamówienie "wisi" i psuje statystyki, a klientka powiedziała, że na ten moment nie ma czasu na zrobienie zwrotu (nie może anulować bo wybrała opcję na firmę).
Czy ja mogę jakoś zamknąć to zamówienie za nią, żeby nie psuło statystyk (aż 3 paczki z tego zamówienia są niewysłane)?
 
Z góry dziękuję za pomoc

 

 

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@karpatio_com  a masz to na piśmie, czy przez telefon powiedziała🤔

oznacz moderatorów

karpatio_com
#9 Pomysłodawca

Przez telefon

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@karpatio_com  no to nic nie wymyślisz 😔

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@karpatio_com najlepiej jakbyś miał na piśmie.

Na teraz możesz spróbować wysłać wystąpić o zwrot prowizji.

oznacz moderatorów