anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

zwrotu towaru

Turbo-Baby
#8 Zapaleniec

Dzień dobry!
Kupujący złożył zgłoszenie zwrotu towaru, podając powód „towar już niepotrzebny”.
Zaktualizowałem już adres zwrotu w ustawieniach i jestem gotowy przyjąć zwrot.

Proszę o informację, jak prawidłowo przeprowadzić zwrot ze strony sprzedającego:
czy powinienem najpierw zwrócić pieniądze kupującemu, czy poczekać, aż odeślę towar i go otrzymam?

Chciałbym wszystko zrobić zgodnie z zasadami Allegro.
Dziękuję za pomoc! @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
6 ODPOWIEDZI 6

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Turbo-Baby cóż Ci mogę napisać ..... jesteś przedsiębiorcą , a tak podstawowe sprawy jak zwrot są Ci obce ?

Biznes to biznes ...rób jak uważasz.. sam jesteś sterem , żeglarzem ...

pozdr..

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@mdrogeria  nie wiem czy zwróciłeś uwagę, ale @Turbo-Baby  jest na Allegro dopiero od trzech miesięcy i napisał w dziale dla początkujących, może jeszcze mnie zdążył przeczytać regulaminów Allegro😉

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@KOGIEL_T cyt,, nie zdążył przeczytać regulaminów Allegro ,, a od tego powinien zacząć dla własnego bezpieczeństwa 

mdrogeria_0-1760100497989.png

 

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Turbo-Baby kupujący widzi adres zwrotu z momentu zakupu. Wszystkie modyfikacje po zakupie nie są brane pod uwagę. To jak masz inny adres zwrotu to najlepiej poinformuj kupującego jak chce sam odsyłać ewentualnie zaproponuj odbiór lub wyślij etykietę z właściwym adresem.

 

oznacz moderatorów

KOGIEL_T
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@Turbo-Baby  kasę oddaj jak dostaniesz towar, ale jak najszybciej poinformuj kupującego o zmianie adresu 

oznacz moderatorów

Turbo-Baby
#8 Zapaleniec

Bardzo dziękuję!

oznacz moderatorów