anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Pytanie dotyczące prowizji za anulowane zamówienie

Turbo-Baby
#8 Zapaleniec
  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Pytanie dotyczące prowizji za anulowane zamówienie
 
Dzień dobry,
Chciałbym wyjaśnić sytuację dotyczącą pierwszego zamówienia, które anulowałem, ponieważ nie zostało wysłane. Pomimo anulowania, prowizja za to zamówienie została naliczona i później automatycznie pobrana z mojego konta, gdy pojawiły się środki z kolejnych opłaconych zamówień.
 
Złożyłem wniosek o anulowanie prowizji, ale nie otrzymałem żadnej odpowiedzi.
Proszę o sprawdzenie:
• czy mój wniosek został rozpatrzony,
• oraz czy istnieje możliwość zwrotu pobranej prowizji, ponieważ zamówienie zostało anulowane przed wysyłką.
 
Z góry dziękuję za pomoc!
 
Z poważaniem
oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

mdrogeria
#21 Demiurg ⭐⭐⭐
oznacz moderatorów

matt_rose
Moderator
Moderator

Cześć @Turbo-Baby, podaj proszę numer zamówienia, o którym wspominasz oraz kiedy złożyłeś wniosek o zwrot prowizji 🙂

   Mateusz
   Moderator
oznacz moderatorów

Turbo-Baby
#8 Zapaleniec

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

Dzień dobry!
Oto numer zamówienia --- 17839003190 . Klient wybrał płatność przy odbiorze, ale ostatecznie nie zapłacił za towar. Nie wysyłałem przesyłki i sam anulowałem zamówienie. Klient skontaktował się ze mną następnego dnia, wyjaśniłem mu sytuację i wszystko zostało ustalone — wszystko w porządku.
Jednak Allegro pobrało prowizję, mimo że towar nie został wysłany i transakcja faktycznie nie doszła do skutku.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@Turbo-Baby Twój wniosek o zwrot naliczonej prowizji został odrzucony. Tutaj sprawdzisz jak się odwołać od tej decyzji.

   Natalia
   Moderatorka
oznacz moderatorów

AnnaG-Antyki
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

Podstawowe pytanie to czy zwrot kasy poszedł? Bo to szczerze mówiąc wygląda jakbyś po prostu nie zwrócił wpłaty. Niestety tak to działa, że najpierw musisz oddać kasę, a potem automatycznie dostajesz zwrot prowizji. Nie musisz wcale składać wniosku. Być może zwrot nie wyszedł z powodu brakującej kwoty prowizji, to sprawiło, że zwrotu prowizji nie dostałeś. Najprościej przy każdym zwrocie kasy sprawdzać czy przyszedł mail z potwierdzeniem, jak nie przyszedł to coś jest nie tak i trzeba tego dopilnować. Niestety Allegro działa tylko w jedną stronę. Kilka sekund po sprzedaży już prowizję masz zablokowaną, ale po anulowaniu odblokowanie dopiero po zwrocie...

(Allegro dzieli użytkowników, by rządzić).
(Dzień bez awarii to dzień stracony).
oznacz moderatorów