Dzień dobry prowadzę sklep internetowy z częściami samochodowymi. Około 2 tygodni temu po przez plik informatyk zaczął wrzucać moje produkty na allegro. Po wrzuceniu 16 000 produktów moje konto zostało zablokowane. Nie mam zaległości w finansach, wręcz przeciwnie nadpłaty. Zrobiłem wszystko o co prosili mnie pracownicy allegro tj. wysłałem zdjęcia dowodu osobistego, umowę z hurtownią , faktury zakupowe produktów z drugiej hurtowni, zdjęcie posiadanych produktów a obok zdjęcie mojego dowodu osobistego aby potwierdzić, że to mój towar, oraz szczegółowe dane mojej działalności gospodarczej i jej opis. Nie wiem jak wejść do ciągłości konwersacji nr 57012347, w której prowadzę z odpowiednim działem rozmowę odnośnie zablokowania mojego konta. Za każdym razem gdy wchodzę w pomoc moja wiadomość jest rejestrowana jako nowe zgłoszenie. Jest to mój zarobek na życie, który obecnie blokuje mnie ze wszystkim. Proszę o pomoc.
Na forum nikt Ci niestety nie pomoże.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ pomożecie rozwikłać ten problem?
Cześć @JTPARTS, z tego co widzę każda Twoja wiadomość rozpoczyna nowe zgłoszenie.
Dzieje się tak za każdym razem, gdy próbujesz odpowiedzieć na zgłoszenie mailowe za pośrednictwem swojej skrzynki mailowej?
Tak ponieważ jedyną metodę kontaktu mam poprzez pomoc i skontaktuj się z nami . Wiem, że w sprawie blokady konta jest możliwość kontaktu tylko drogą mailową. Tylko, że nie zapisuje się ta konwersacja nigdzie i nie mam do tego wglądu z poziomu mojego jako sprzedawca. Nie dostałem też informacji ile to może trwać i co na przykład jest jeszcze weryfikowane.
Rozumiem @JTPARTS, czy sprawdziłeś spam czy nie trafiają tam wiadomości dotyczące sprawy?
Zgłoszę problem do odpowiedniego działu, jeśli chodzi o czas trwania sprawy i weryfikacji, nie jestem tego w stanie oszacować.
Tak sprawdzam również SPAM i tam też nic nie mam. dziękuję bardzo za pomoc i poruszenie moje sprawy.