Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
ą @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Witam, na karcie reklamacji widniała informacja, że mam czas na odpowiedź reklamacyjną do 17.11.25 godz 23:59. Tak też wynika z art 111 kodeksu cywilnego, że termin liczy się od dnia następnego. Dlaczego więc umożliwiono kupującemu złożenie wniosku ochrony kupujących dokładnie po upływie 14 dni od zgłoszenia tj o godzinie 13:08?
Proszę o wyjaśnienie
@meliuscras-com podaj proszę numer zamówienia. Na koncie, z którego piszesz nie widzę nowego wniosku złożonego w ramach Allegro Ochrona Kupujących.
Numer reklamacji: 931077/2025
Numer zamówienia: 6cba13c0-8251-11ee-8118-97c8e31ef919
Kupujący nie złożył jeszcze takiego wniosku, jednak zostałem poinformowany przez Allegro o przekroczeniu terminu 14 dni oraz, o zaproszeniu kupującego do złożenia ww wniosku.
@meliuscras-com dziękuję za szczegóły! Informacja o możliwości złożenia wniosku o zwrot wpłaty do Allegro pojawiła się po tym, gdy odrzuciłeś reklamację kupującego.
17.11 13:08
Reklamacja odrzucona Powód: Kupujący nie udostępnił towaru Uzasadnienie: Nie odesłano/udostępniono produktu do weryfikacji reklamacyjnej
@la_nika ale jeśli sprzedający wydał decyzje w terminie, to dlaczego dostał informację o przekroczeniu terminu🤔 no i jeśli kupujący nie udostępnił reklamowanego towaru, to dlaczego może składać wniosek do AOK ???, przecież to jest sugerowanie kupującym, że mogą sobie zatrzymać towar i prosić o zwrot kasy