Jak odwołać się od decyzji dotyczącej rekomensaty z Programu Ochrony Kupujących?
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czy ktoś ze sprzedawców allegro, wie gdzie znajdę w regulaminie infromację w jaki sposób można złożyć wniosek do do Senior Customer Experience Manager?
Sprawdziłem wszystkie regulaminy i znalazłem tylko infromację:
"Część V. Postanowienia końcowe
Od każdorazowej decyzji Allegro.pl w sprawie przyznania rekompensaty przysługuje wniosek o ponowne rozpatrzenie do Senior Customer Experience Manager."
Ale nie ma informacji jak tego dokonać, a konsultancji allegro nie chcą udzielić takiej informacji.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@luk510 A to ciekawostka 🙂 Zdaj to pytanie tu; https://allegro.pl/pomoc/kontakt?kategoria=6464910c-6c94-4a98-8205-c92e3ce82158&subjectId=460985e0-b... i wklej tu odpowiedź.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Wysłałem taką wiadomość poprzez ten link 09.09.21r., jednak nie otrzymałem żadnej odpowiedzi, zgłoszenie nr 17364712.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@luk510 Odwołanie od decyzji pracownika w sprawie rekomensaty z Programu Ochrony Kupujących możesz złożyć bezpośrednio przez ten formularz. Wówczas trafi ono do właściwej osoby.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Czyli składając odwołanie poprzez link: https://allegro.pl/pomoc/kontakt?subjectId=6be0e647-a9cf-417f-b70d-42623f4d428b
Trafi ono do pracownika Allegro, który jest zatrudniony jako Senior Customer Experience Manager, w strukturze pracowników allegro?
Ile czasu Senior Customer Experience Manager ma na odpowiedź na reklamację? Dlaczego w regulaminie nie ma takiej informacji?
Swoją drogą w regulaminie allegro jest określone w jakim czasie sprzedawca ma odpowiedzać na pytania Klientów, ila ma czasu na odpowiedź w dyskusji, ile ma czasu na rozwiązanie reklamacji Klienta, ile ma czasu na odpoweidź na pytania konsulatntów allegro, a nie ma informacji w jakim czasie konsultacji allegro mają odpowiadać na pytania sprzedawców i czy w ogóle mają. Takie trochę podwójne standardy.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@luk510 Wówczas Twoje odwołanie trafia do przełożonego osoby, która podjęła decyzję w sprawie. Widzę, że 08.09 wysłałeś już odwołanie w zgłoszeniu numer 17350244, dlatego poczekaj proszę na odpowiedź. Zgodnie z zasadami na rozpatrzenie Twojego wniosku mamy 14 dni od daty jego wpłynięcia.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Zgodnie z regulaminem POK powinienem się odwołać do pracownika pełniącego funkcję Senior Customer Experience Manager.
Nie znam Waszej struktury, więc proszę o konkretną odpowiedź czy po wysłaniu reklamacji poprzez formularz, który Pani przesłała moja reklamacja trafi do Senior Customer Experience Manager?
Nie składałem odwołania 08.09, gdyż taka jak pisałem powyżej nie miałem pojęcia jak to zrobić (brak informacji w regulamnie).
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@luk510 Widać, że nigdzie, nawet na tym forum nie dowiesz się, kto to jest Senior Customer Experience Manager i jak się z nim skontaktować. Napisali to w regulaminie, aby ten poważniej zabrzmiał 🙂
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@luk510 Tak jak pisałam wcześniej, Twoje odwołanie wpłynęło do nas w zgłoszeniu numer 17350244 i z pewnością trafi do właściwej osoby zajmującej się reklamacjami. Możesz być spokojny i poczekaj proszę cierpliwie na naszą odpowiedź w tej sprawie.
Moderatorka
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Panu Olu,
Proszę zapoznać się z regulaminem POK:
https://allegro.pl/regulamin/zalacznik/9
Część V. Postanowienia końcowe
Jest tam wyraźnie napisane, reklamację należy złożyć do Senior Customer Experience Manager, ale jak widzę od Pani również się nie dowiem jak tego dokonać.
Tak jak pisałem powyżej nie mogłem złożyć reklamacji nr 17350244 , gdyż nie wiem jak tego dokonać. Sprawdziłem na poczcie nie mam kopii zgłoszenia o takim nr. Proszę o przesłanie kopii rzekomej reklamacji na maila lub wklejenie jej tutaj.
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@w_kiwi@ko_alka@la_nika@nat_not@_HolaOla_
Minęły 2 lata i nic się nie zmieniło - ja też nadal nie uzyskałem kontaktu do Senior Customer Experience
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@luk510 to jest jakiś paździerz
ns tym forum msniezek wielokrotnie twierdził że pok to prywatny program allegro i mamy sie od niego odwalić bo allegro robi co chce
Kiedy w regulaminie allegro zostanie napisane na jakiej podstawie użytkownik jest obciążany kosztem działania mechanizmu allegro, który jest poza jego zasięgiem/wpływem?
sorry ale coś stoi na głowie
użytkownik powinien odwoływać się od wypłaty z pok ale od prób obciążania go kosztami z tej działalności