Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry!
Jak w tytule, jak postąpić gdy kupujący opłaca zamówienie składające się z kilku przedmiotów (do uzyskania SMARTa), zamówienie trafia do realizacji, po czym po chwili klient zgłasza zwrot większości produktów, bo chce zatrzymać jeden? Wysłane mają być wszystkie przedmioty rozumiem i mam czekać na zwrot? Co to w ogóle za opcja wyboru zwrotu jeśli zamówienie nie jest jeszcze wysłane? Tak z ciekawości....
Pozdrawiam 🙂
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
zwrócić wpłatę za wszystkie produkty
Poinformować allegro o nadużywaniu wysylek smartem oni mają 30zł granicę powyżej tej kwoty smart się należy nawet jak ci zejdzie z części zamówienia przed wysyłką poniżej sprawdzą konto czy sobie kupujący często takie cyrki odwala i jak tak sankcje mogą mu dać
@Peonia_Crafts To co proponuje @RED byłoby jedyną skuteczną metodą na takich kombinatorów (poza wyłączeniem Smarta oczywiście 😎), nie wiem tylko czy Allegro się nie przyczepi, że to niezgodne z regulaminem. Ale @az1rael ma rację, należy takiego delikwenta zgłosić - przez formularz, albo tutaj
@Peonia_Crafts Możesz podać numer tego zamówienia? Skonsultuję sprawę.
@julienail Proponuję do powodów zwrotu środków dodać punkt "nadużywanie wysyłki Smart!"
numer zamówienia 55291e60-e923-11ef-91b8-630676484a39
@Peonia_Crafts Skonsultowałam sprawę. W tej sytuacji możesz zwrócić pieniądze bez wysyłki zwracanych towarów:)
@julienail Ale ma zwrócić tylko za te, których ten osobnik nie chce? Czyli sankcjonujecie jawne wyłudzanie "darmowej" wysyłki Smart?
@julienail co wobec tego z dopłatą do przesyłki ? zostanie naliczona od pełnego zamówienia , przerabiałem ten temat , nie było przeproś .
@julienail Chyba tak to nie działa, wówczas nie ma Smarta, nie są spełnione jego warunki, Możesz podać na jakiej podstawie, jakiej części regulaminu piszesz że
@julienail napisał(a):
@Peonia_Crafts Skonsultowałam sprawę. W tej sytuacji możesz zwrócić pieniądze bez wysyłki zwracanych towarów:)
Aha, czyli to jest sposób na darmową wysyłkę, sama też tak mogę robić by ją uzyskać? 🙂
@Peonia_Crafts No właśnie, odpowiedź @julienail jest niepełna. Czy możemy poprosić o wyjaśnienie następujących kwestii:
1. Czy w opisanej sytuacji kupującemu nadal przysługuje przesyłka Smart?
2. Czy sprzedawca zostanie obciążony dopłatą do Smarta za to zamówienie?
3. Jeśli odpowiedź na pytanie 2. jest twierdząca, to czy dopłata będzie liczona od pełnej wysokości zamówienia, czy tylko od wysłanej części?
4. Co zamierzacie zrobić, żeby ograniczyć lub wyeliminować tę patologię?
@TomBanknoter zależy mi żeby jak najdokładniej odpowiedzieć na Twoje pytania, dlatego pozwolę sobie je skonsultować. Gdy tylko ustalę szczegóły, wrócę z odpowiedziami. 😊
@Sa_nova Spokojnie , poszczekamy 🐶
@TomBanknoter miałem taką sytuację , opisana była również tu na Gadane więc na Twoje pytania 1,2,3 odpowiedź brzmi - TAK , a na 4 - nic .Prowadziłem również konwersację z ,,doradcą ,, / celowo w cudzysłowiu / i otrzymałem odpowiedź ,, bo tak ,, i konsultant zaprzestał udzielania odpowiedzi na moje wpisy .
Ja nawet zapiszę, czyli możemy zamawiać do wysoki Smarta i zaraz rezygnować zgodnie z tym co napisała moderacja.😐
Co znacznie ułatwia zamawianie pojedynczych rzeczy, wysyłka za darmo, ekstra! 😎 😆
Niektórzy tu pisali, że się z tego zwyczajnie cieszą. Bo nie muszą pakować, sprawdzać zwrotu itp. Gorzej jak musisz to wysłać, a potem Ci odeśle. Generalnie pozytywnych słów nie znajduję ale taki klient to jednak mniejsze zło od tego co odsyła...
W sumie Red nieźle radzi xD
@AnnaG-Antyki A z czego się cieszą? Że muszą ekstra pakować towar za kilka złotych? Pewnie w większość takich wypadków pracują za darmo, i ledwie zarobią na opakowanie.
To potwór Smart! hoduje te patologiczne zachowania, ale większość już się przyzwyczaiła, i zapomniała jak wygląda normalna sprzedaż w sieci.