Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry!
Jak w tytule, jak postąpić gdy kupujący opłaca zamówienie składające się z kilku przedmiotów (do uzyskania SMARTa), zamówienie trafia do realizacji, po czym po chwili klient zgłasza zwrot większości produktów, bo chce zatrzymać jeden? Wysłane mają być wszystkie przedmioty rozumiem i mam czekać na zwrot? Co to w ogóle za opcja wyboru zwrotu jeśli zamówienie nie jest jeszcze wysłane? Tak z ciekawości....
Pozdrawiam 🙂
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
@TomBanknoter Oczywiście, że to patologia. Mówię, że było tu kilka firm, które zwyczajnie stwierdziły, że lepszy taki klient, bo mniej z nim roboty. Jest jak jest. Uniemożliwisz mu to to następnym razem zamówi i będzie zwracał, masz 2x więcej roboty. Zawsze można smarka wyłączyć gdy w danym asortymencie za dużo takich pseudoklientów lub jak radzi Red zrobić mu zwrot całości. Jak wyślesz to potem się z tym paprzesz w tę i z powrotem...
@AnnaG-Antyki @Peonia_Crafts Dlatego uważam, ze w takich wypadkach albo powinno się kasować zamówienie, albo doliczać dopłatę za przesyłkę. Ale jak znam życie, to Allegro nic z tym nie zrobi, bo to przecież sprzedawcy muszą się z tym użerać. Tylko nie wiem, jak im się na koniec spina ekonomicznie wysyłanie za frajer towaru, z którego mają kilkanaście groszy prowizji. Na szczęście to już nie moje zmartwienie 😎
Pierwszy raz się z tym spotykam, że już się nawet nie kryją z tym, że to do smarta. Ja nie mam problemu z tym, że odsyłają, chcą zaoszczędzić to niech się pofatygują do paczkomatu. Tylko czy nikt potem nie zrobi awantury, że paczka przyszła bez zamówionych wcześniej rzeczy... Dlatego pytam jak postąpić by było wg regulaminu 🙂
@Peonia_Crafts Jeśli zgłosił zwrot, to nie wysyłasz, bo ponownie jesteś właścicielem zwróconego towaru.