Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Cześć, kupujący dokonał zwrotu produktów po czym wysłałem zwrot środków.
Klient twierdzi, że pieniądze do nie go nie wróciły. Przelew zwrotny poszedł przez allegro i mam numer tego przelewu/zwrotu "1aaa92ec-3dc2-11ee-92ce-db61d7a5b301" jak udowodnić że zwróciłem pieniądze?
Pozdrawiam
@goldenkeg numer to dowód , ale widzę ,że ędzie potrzebna pomoc
@goldenkeg Kiedy był zlecony zwrot?
strzelam że 18 sierpnia. U mnie z konta widać że kasa wyszła, ale nie ma nr konta na który poszedł zwrot.
@goldenkeg ale to nie Twój problem , napisz do allegeo niech się z klientem męczą .
@goldenkeg Czyli piątek więc czas liczymy już od poniedziałku a w zależności od metody płatności i tego gdzie wrócą pieniądze księgowanie może potrwać od 3 do 7 dni roboczych.
@goldenkeg Podaj proszę numer zamówienia, o które chodzi.
Jak wejdziesz w zamówienia, znajdziesz to konkretne zamówienie i klikniesz szczegóły to tam jest data i godzina zwrotu - ja wysyłam kupującemu screen jak twierdzi ze nie dostał zwrotu. Większość ludzi szuka pieniędzy na koncie a płaca karta czy Allegro pay.
Numer zamówienia "fafa3772-36a5-11ee-a718-ab59193dc2dc"
fafa3772-36a5-11ee-a718-ab59193dc2dc
@goldenkeg dziękuję, sprawdziłam ten zwrot i z Twojego konta poszedł poprawnie, więc możesz być spokojny. Rację mają @meduza oraz @Health___Beauty, bo kupujący zapłacił za to zamówienie przez Allegro Pay, więc zwrot od Ciebie wpłynął na jego saldo w tej usłudze. Jeśli kupujący będzie miał nadal wątpliwości lub pytania, możesz polecić mu kontakt z nami.
Dziękuję za pomoc, grupa moderatorów jest na najwyższym poziomie. Udanego weekendu 🙂
@stasiu214 w imieniu całego zespołu dziękuję za te miłe słowa i polecamy się na przyszłość! Dobrego weekendu 🙂
a przypadkiem nie zapłacił przez Allegro Pay? - bo wtedy nie będzie ich miał na koncie bankowym tylko w rozliczeniu allegro pay - niech tam sprawdzi