anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jak udowodnić zwrot środków?

goldenkeg
#10 Popularyzator#

Cześć, kupujący dokonał zwrotu produktów po czym wysłałem zwrot środków.

Klient twierdzi, że pieniądze do nie go nie wróciły. Przelew zwrotny poszedł przez allegro i mam numer tego przelewu/zwrotu "1aaa92ec-3dc2-11ee-92ce-db61d7a5b301" jak udowodnić że zwróciłem pieniądze?

Pozdrawiam

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14

LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@goldenkeg numer to dowód , ale widzę ,że ędzie potrzebna pomoc      

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@goldenkeg Kiedy był zlecony zwrot?

oznacz moderatorów

goldenkeg
#10 Popularyzator#

strzelam że 18 sierpnia. U mnie z konta widać że kasa wyszła, ale nie ma nr konta na który poszedł zwrot.

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@goldenkeg ale to nie Twój problem , napisz do allegeo niech się z klientem męczą .

oznacz moderatorów

komis-bell
#21 Demiurg#

@goldenkeg Czyli piątek więc czas liczymy już od poniedziałku a w zależności od metody płatności i tego gdzie wrócą pieniądze księgowanie może potrwać od 3 do 7 dni roboczych.

oznacz moderatorów

nat_not
Moderatorka
Moderatorka

@goldenkeg Podaj proszę numer zamówienia, o które chodzi.

   Natalia
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie!
oznacz moderatorów

Health___Beauty
#13 Ambasador#

Jak wejdziesz w zamówienia, znajdziesz to konkretne zamówienie i klikniesz szczegóły to tam jest data i godzina zwrotu - ja wysyłam kupującemu screen jak twierdzi ze nie dostał zwrotu. Większość ludzi szuka pieniędzy na koncie a płaca karta czy Allegro pay. 

oznacz moderatorów

goldenkeg
#10 Popularyzator#

Numer zamówienia "fafa3772-36a5-11ee-a718-ab59193dc2dc"

oznacz moderatorów

goldenkeg
#10 Popularyzator#

fafa3772-36a5-11ee-a718-ab59193dc2dc

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@goldenkeg dziękuję, sprawdziłam ten zwrot i z Twojego konta poszedł poprawnie, więc możesz być spokojny. Rację mają @meduza oraz @Health___Beauty, bo kupujący zapłacił za to zamówienie przez Allegro Pay, więc zwrot od Ciebie wpłynął na jego saldo w tej usłudze. Jeśli kupujący będzie miał nadal wątpliwości lub pytania, możesz polecić mu kontakt z nami. 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

stasiu214
#8 Zapaleniec#

Dziękuję za pomoc, grupa moderatorów jest na najwyższym poziomie. Udanego weekendu 🙂

oznacz moderatorów

_HolaOla_
Moderatorka
Moderatorka

@stasiu214 w imieniu całego zespołu dziękuję za te miłe słowa i polecamy się na przyszłość! Dobrego weekendu 🙂 

   Ola
   Moderatorka

_____________
Jeżeli czyjaś odpowiedź rozwiązała Twój problem, wybierz To jest rozwiązanie! 🙂
oznacz moderatorów

meduza
#12 Orędownik#

a przypadkiem nie zapłacił przez Allegro Pay? - bo wtedy nie będzie ich miał na koncie bankowym tylko w rozliczeniu allegro pay - niech tam sprawdzi

oznacz moderatorów