Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ Witam dzis zablokowano mi konto do sprawdzenia :0 poniewaz obstawiam ze nowe konto spory ruch przyciagnelo uwage okej rozumiem to lecz kazali mi skontaktowac sie przez formularz i wyslac zdjecia dowodu plus faktur nabycia towarow lecz jak wchodze w wlink od nich nie mam mozliwosci dodania owych zdjec wiec jak mam to zrobic nie ukrywam ze zalezy mi na czasie okres przed swiateczny jest sprzedaz podkrecona a ja nie mam mozliwosci przeslania zdjec do odblokowania konta co uwazam troche za kpine. czy jest tu ktos kto mial podobnie i moze powiedziec jak mam sie z nimi skontaktowac?
@DomixMarket napisz wiadomość. Jak odpiszą na wiadomość, to prześlij załączniki.
@DomixMarket Jak przejdziesz do "wybierz sposób kontaktu" i klikniesz wyślij przez e-mail, pojawi się opcja dodania załącznika.