anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Jaki jest powód przedłużenia dyskusji?

MAMY ROZWIĄZANIE!
MikroLITY
#13 Ambasador#

@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 

Witam,

Sprawa dotyczy zamówienia nr de0190c3-69ac-11ee-955e-d544f30d6fa9

1. Klient zamawia przesyłkę Inpost (smart) w piątek, w uwagach pisze, żeby wysłać mu w poniedziałek.

2. Kontaktuję się z Klientem i wyjaśniam, że dostawa będzie w weekend i nie mam możliwości opóźnienia wysyłki (bo jest system kar). Proponuję anulowanie zamówienia i złożenie nowego później.

3. Klient po chwili otwiera dyskusję: Powód otwarcia dyskusji: nie otrzymałem produktu

4. Natychmiast mu odpisuję - jeszcze raz składam propozycję anulowania zamówienia oraz informuję, że może jeszcze odebrać przesyłkę w poniedziałek do pewnej godziny.

5. Przesyłka jest włożona do paczkomatu w sobotę, Klient odbiera ją w poniedziałek (na dwie godziny przed terminem).

6. Allegro pisze: Przesyłka InPost: XXXXXXXXXXXXXXx została dostarczona.

Wiadomość do kupującego
Daj znać, jeśli potrzebujesz kontynuować Dyskusję. W przeciwnym razie zakończymy ją we wtorek, 17 paź, o godz. 10:44. Jeśli napotkasz dalsze problemy Dyskusję będzie można rozpocząć ponownie do 2 lat po zakupie.

 

7. Ale 16.10.2023 dostaję drugą wiadomość:

 

16 października 2023 21:15

 

Przedłużyliśmy Dyskusję do niedzieli, 12 lis, do godz. 13:29

 

I teraz moje pytanie: co jest powodem przedłużenia dyskusji o tak długi czas skoro Klient nie zabiera już głosu w dyskusji?

Pozdrawiam.

 

oznacz moderatorów
9 ODPOWIEDZI 9
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@MikroLITY wyjaśniam to i dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź. 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
kolekcjoner608
#21 Demiurg#

@MikroLITY Powodów może być wiele ale najprawdopodobniej to klient nie do końca wie do czego służy dyskusja i nie wie co kliknąć aby ją zakończyć . Zasady złożenia powinny być jasne aby uniknąć składania tych bezpodstawnych ,takich jak np ."klienta założyła mi dyskusję bo listonosz włożył list do skrzynki a nie dał jej do ręki".

oznacz moderatorów
LEW433
#21 Demiurg#

Bo kupujący nie zakończył a Allegro BOT możliwe nie wie co zrobić bo za krótka!

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@MikroLITY wracam z informacją w tej sprawie. Dyskusja została przedłużona, ponieważ kupujący po doręczeniu przesyłki zaznaczył, że chce przedłużyć dyskusję. Dopytaliśmy w niej czy wszystko okej, jeśli nie odpowie w ciągu 24h, zakończymy ją jako rozwiązaną 🙂 

   Monika
   Moderatorka


   _____________
   Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
   
oznacz moderatorów
MikroLITY
#13 Ambasador#

@la_nika

 

Dziękuję, ale czy ja nadal muszę brać udział w tym kabarecie:

 

Klient:

"Przesyłka została odebrana, jednak może uda się coś zrobić i pomóc innym Allegrowiczon, aby nie spotkała ich podobnie absurdalna sytuacja jak mnie. Przesyłkę można zamówić na sobotę, ale już na poniedziałek nie. Przy okazji, przy odbieraniu paczki, tutaj akurat chodzi o inna zamówienie, ekran paczkomatu Allegro cały czas mrugał, włączał i wyłączał ekran, co mocno utrudniało odebranie paczki. Mogę wysłać film."

 

19 października 2023 12:06
Kupujący poprosił nas o pomoc.
 
 
19 października 2023 12:06
Kupujący nie otrzymał zamówienia. Proszę, by Sprzedający dodał numer przesyłki lub przesłał w załączniku potwierdzenie jej wysłania (z widocznym adresem odbiorcy).
Jeżeli Sprzedający nie nadał przesyłki, proszę, by zwrócił pieniądze w zakładce Zamówienia lub przesłał w załączniku potwierdzenie przelewu.
 
 
---------------------------------------------------------------------
 
Przecież to jest śmieszne!
 

Samo Allegro napisało:

6 października 2023 10:44

 

Przesyłka InPost: 601354417361680118505600 została dostarczona.
 
Teraz mam znowu podpinać ten numer - przecież to jest głupota.

oznacz moderatorów
kostas11
#21 Demiurg#

@MikroLITY Przesyłkę można zamówić na sobotę, ale już na poniedziałek nie.

Napisz mu że to nie koncert życzeń a paczka umieszczona w paczkomacie w sobotę leży do poniedziałku a i można w aplikacji przedłużyć jak ma taka potrzebę 😄

Przy okazji, przy odbieraniu paczki, tutaj akurat chodzi o inna zamówienie, ekran paczkomatu Allegro cały czas mrugał, włączał i wyłączał ekran, co mocno utrudniało odebranie paczki. Mogę wysłać film."

Ale takie uwagi do przewoźnika na nie sprzedawcy, a skoro odebrał pewnie nie było problemów 🙂

________
Κώστας
oznacz moderatorów
MikroLITY
#13 Ambasador#

Ale Klient to wszystko już ode mnie usłyszał - o opłacie za przedłużenie itd. (telefonicznie i w dyskusji).

On jednak chce walczyć z Allegro o możliwość wyboru terminu wysyłki (dostawy). Prosiłem go, aby napisał do Allegro przez formularz kontaktowy, to on założył mi dyskusję i cały czas muszę się tłumaczyć. Dostał paczkę w terminie, nie ma do niej zastrzeżeń - to niech Allegro zamknie tę dyskusję.

Raz Allegro twierdzi, że paczka została odebrana, za chwilę, że muszę podesłać potwierdzenie, albo zwrócić kasę. Istny cyrk!

oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@MikroLITY Napisałam do odpowiedniego zespołu z prośbą o zakończenie dyskusji. 🙂

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów
w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@MikroLITY Widzę, że dyskusja została zamknięta, jako rozwiązana. 🙂

Wiktoria
Moderatorka


_____________
Podziel się z nami swoją opinią o Allegro Gadane i wypełnij ankietę.
oznacz moderatorów