Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@w_kiwi @ko_alka @la_nika @nat_not @_HolaOla_
Witam,
Sprawa dotyczy zamówienia nr de0190c3-69ac-11ee-955e-d544f30d6fa9
1. Klient zamawia przesyłkę Inpost (smart) w piątek, w uwagach pisze, żeby wysłać mu w poniedziałek.
2. Kontaktuję się z Klientem i wyjaśniam, że dostawa będzie w weekend i nie mam możliwości opóźnienia wysyłki (bo jest system kar). Proponuję anulowanie zamówienia i złożenie nowego później.
3. Klient po chwili otwiera dyskusję: Powód otwarcia dyskusji: nie otrzymałem produktu
4. Natychmiast mu odpisuję - jeszcze raz składam propozycję anulowania zamówienia oraz informuję, że może jeszcze odebrać przesyłkę w poniedziałek do pewnej godziny.
5. Przesyłka jest włożona do paczkomatu w sobotę, Klient odbiera ją w poniedziałek (na dwie godziny przed terminem).
6. Allegro pisze: Przesyłka InPost: XXXXXXXXXXXXXXx została dostarczona.
Wiadomość do kupującego
Daj znać, jeśli potrzebujesz kontynuować Dyskusję. W przeciwnym razie zakończymy ją we wtorek, 17 paź, o godz. 10:44. Jeśli napotkasz dalsze problemy Dyskusję będzie można rozpocząć ponownie do 2 lat po zakupie.
7. Ale 16.10.2023 dostaję drugą wiadomość:
I teraz moje pytanie: co jest powodem przedłużenia dyskusji o tak długi czas skoro Klient nie zabiera już głosu w dyskusji?
Pozdrawiam.
@MikroLITY wyjaśniam to i dam znać, gdy tylko otrzymam odpowiedź.
@MikroLITY Powodów może być wiele ale najprawdopodobniej to klient nie do końca wie do czego służy dyskusja i nie wie co kliknąć aby ją zakończyć . Zasady złożenia powinny być jasne aby uniknąć składania tych bezpodstawnych ,takich jak np ."klienta założyła mi dyskusję bo listonosz włożył list do skrzynki a nie dał jej do ręki".
Bo kupujący nie zakończył a Allegro BOT możliwe nie wie co zrobić bo za krótka!
@MikroLITY wracam z informacją w tej sprawie. Dyskusja została przedłużona, ponieważ kupujący po doręczeniu przesyłki zaznaczył, że chce przedłużyć dyskusję. Dopytaliśmy w niej czy wszystko okej, jeśli nie odpowie w ciągu 24h, zakończymy ją jako rozwiązaną 🙂
Dziękuję, ale czy ja nadal muszę brać udział w tym kabarecie:
Klient:
"Przesyłka została odebrana, jednak może uda się coś zrobić i pomóc innym Allegrowiczon, aby nie spotkała ich podobnie absurdalna sytuacja jak mnie. Przesyłkę można zamówić na sobotę, ale już na poniedziałek nie. Przy okazji, przy odbieraniu paczki, tutaj akurat chodzi o inna zamówienie, ekran paczkomatu Allegro cały czas mrugał, włączał i wyłączał ekran, co mocno utrudniało odebranie paczki. Mogę wysłać film."
Samo Allegro napisało:
@MikroLITY Przesyłkę można zamówić na sobotę, ale już na poniedziałek nie.
Napisz mu że to nie koncert życzeń a paczka umieszczona w paczkomacie w sobotę leży do poniedziałku a i można w aplikacji przedłużyć jak ma taka potrzebę 😄
Przy okazji, przy odbieraniu paczki, tutaj akurat chodzi o inna zamówienie, ekran paczkomatu Allegro cały czas mrugał, włączał i wyłączał ekran, co mocno utrudniało odebranie paczki. Mogę wysłać film."
Ale takie uwagi do przewoźnika na nie sprzedawcy, a skoro odebrał pewnie nie było problemów 🙂
Ale Klient to wszystko już ode mnie usłyszał - o opłacie za przedłużenie itd. (telefonicznie i w dyskusji).
On jednak chce walczyć z Allegro o możliwość wyboru terminu wysyłki (dostawy). Prosiłem go, aby napisał do Allegro przez formularz kontaktowy, to on założył mi dyskusję i cały czas muszę się tłumaczyć. Dostał paczkę w terminie, nie ma do niej zastrzeżeń - to niech Allegro zamknie tę dyskusję.
Raz Allegro twierdzi, że paczka została odebrana, za chwilę, że muszę podesłać potwierdzenie, albo zwrócić kasę. Istny cyrk!
@MikroLITY Napisałam do odpowiedniego zespołu z prośbą o zakończenie dyskusji. 🙂
@MikroLITY Widzę, że dyskusja została zamknięta, jako rozwiązana. 🙂