
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witajcie!
Otrzymaliśmy -40 punktów za brak wysyłki w terminie. Wszystkie paczki zostają wysyłane wg deklaracji.
Mamy 90,91% wysłanych zamówień w terminie a jednak minusowe punkty. Czy jest ktoś w stanie to naprawić lub wytłumaczyć na jakiej zasadzie działa ten system?

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
tam jest opcja szczegóły
kliknij na nia i ci się otworzy podsumowanie
tam będą paczki, których nie wysłano
następnie możesz pobrać poniżej na niebiesko raport
exel
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
@Techbud_czesci proste .... nadanie w/g allegro to podjęcie paczki przez kuriera , samo umieszczenie w automacie czy dostarczenie do punktu nie jest skutecznym nadaniem .
Brak ujemnych punktów w tym obszarze gwarantuje tyko 100% skuteczność , wszystko poniżej skutkuje punktami ujemnymi .

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To że są wysłane według deklaracji nie ma wpływu na punktacje a liczy się czas kiedy przesyłkę kurier odbiera i ją skanuje .