anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kiedy chcę wysłać paczkę dla klienta, nie mogę wygenerować arkusza kuriera, albo nie odpowiada, albo

MAMY ROZWIĄZANIE!
shuituangekeji
#8 Zapaleniec#

Kiedy chcę wysłać paczkę dla klienta, nie mogę wygenerować arkusza kuriera, albo nie odpowiada, albo wyświetla nieznany błąd, co się dzieje?20230821140335 (2).png20230821140335 (1).png

oznacz moderatorów
14 ODPOWIEDZI 14
LEW433
#21 Demiurg#
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@shuituangekeji problem nie powinien już występować. Spróbuj proszę ponownie i daj znać czy już wszystko okej 🙂 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
shuituangekeji
#8 Zapaleniec#

Nadal nie mogę wygenerować arkusza twarzy kuriera i otrzymuję więcej błędów1.png2.png3.png

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@shuituangekeji podaj proszę numer zamówienia, którego to dotyczy?

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
shuituangekeji
#8 Zapaleniec#
Numer zamówienia
96792080-3f9d-11ee-a49c-cb75f3118c88
 
oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@shuituangekeji wyczyść proszę pamięć podręczną przeglądarki i spróbuj uzupełnić dane w książce adresowej. Jeśli to nie pomoże, poproszę o zrzut ekranu na którym widoczny będzie cały formularz nadawania przesyłki wraz z danymi nadawcy przesyłki i adresem przekazania. 
Poproszę o przesłanie zrzutów na adres spolecznosc@allegro.pl

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
shuituangekeji
#8 Zapaleniec#

Usunąłem pamięć podręczną i próbowałem z innymi urządzeniami, ale nadal nie mogę wysłać paczki, wysłałem wiadomość e-mail w tej sprawie.

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@shuituangekeji dziękuję za wiadomość e-mail. 
Pierwsza rzecz to na przesłanych zrzutach nie widać adresu nadawcy, a to z nim jest problem, poproszę o Jeszce jedne zrzut na którym widoczna będzie górna część formularza.
Druga sprawa to próbujesz dodać umowę z InPost czy klucz autoryzacyjny otrzymałeś od przewoźnika?
To jest osobna kwestia, ponieważ w zamówieniu, z którym występuje problem przewoźnikiem jest DPD. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
shuituangekeji
#8 Zapaleniec#

Witam, jest problem z Inpostem jak i dpd. Mam klucz, ale nie mogę dodać umowy inpost. E-mail został wysłany

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@shuituangekeji spróbuj proszę ponownie teraz (dla pewności z wyczyszczoną przeglądarką) problem nie powinie już się powtórzyć. 

   Monika
   Moderatorka

   Dołącz do naszych licytacji charytatywnych dla powodzian.
   Razem możemy więcej!
oznacz moderatorów
haqiaoshangmao
#7 Wielbiciel#

Witam, to samo dzieje się w moim sklepie. ups również nie jest w stanie wygenerować arkusza twarzy, proszę o pomoc!20230822114338.png

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@haqiaoshangmao Spróbuj nadać paczkę ponownie teraz. 🙂 

oznacz moderatorów
haqiaoshangmao
#7 Wielbiciel#

Dziękuję, teraz nie ma już żadnych problemów.

oznacz moderatorów
shuituangekeji
#8 Zapaleniec#

Wszystko wróciło do normy, dziękuję.

oznacz moderatorów