Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam
Mam taki problem z dwoma kupującymi, zamówili u mnie jakiś towar, ale zobaczyłem ze niestety nie mam go na stanie, więc od razu zrobiłem im zwrot wpłaty. No i wystawili od razu we 2 negatywne komentarze, a przy moich 7 pozytywnych jest to straszna klapa, komentarzy nie chcą wycofać pomimo próśb. Mam oprogramowanie SkyShop który sprawdza stan magazynowy co 4h i zamyka aukcje, pech chciał że kupili towar w ciągu tych 4 godzin.
Da sie w jakiś sposób poprosic allegro o usunięcie tych komentarzy skoro zakup nie doszedł do skutku i wpłata od razu została odesłana?
Czy jedynie to błagac innych 100 osób o wysyawienie pozytywnego,żeby podnieść jakość sprzedaży? Bo zauważyłem ze pozytywnego nikt nie chce wystawić, a negatywny to od razu, No nic to my Polacy 😄
Niewiele tu się da zrobić. Allegro negatywów nie usunie. Prościej chyba skłonić tych 2 kupujących do usunięcia negatywów, niż 100 osób do wystawienia pozytywów.. napisz im, że dasz 5 dych za usunięcie komentarzy, może się dadzą przekupić. Jak nie pomoże to pozostaje tylko założenie nowego konta i przeniesienie sprzedaży.
Nie da się tego zrobić z Allegro, pozostaje tylko dogadanie się z kupującymi.
Problem z tym ze nie mogę się z nimi dogadać
Widocznie bardziej zależy im na tym co kupili niż na zwracanych pieniądzach ,może da się ten towar kupić w innej hurtowni i ich zadowolić.
@zabezpieczamy_ne A CZEGO .... fajerwerków się spodziewałeś ? , reakcja klientów jak najbardziej prawidłowa , podjąłeś choć próbę skontaktowania się , wyjaśnienia "czy użycia ,,czarodziejskiego słowa ,, ? zapewne nawet o tym nie pomyślałeś .
Witam.
Proszę spojrzeć na to z drugiej strony czyli nas kupujących. Czy wiecie jak działa allegro smart?
Opowiem to na swoim przykładzie a mógłbym ich tu podać przynajmniej kilkanaście.
Parę dni temu znalazłem u jednego ze sprzedających kanister plastikowy na paliwo 10 l w cenie 28 zł za szt. Dawno już chciałem taki kupić więc postanowiłem wrzucić do koszyka. Aby skorzystać ze smarta muszę kupić towar przynajmniej za 45 zł i nie płacić za przesyłkę do punktu lub kupić towar min. za 65 zł z dostawą na adres bez dodatkowych kosztów. W takiej sytuacji zawsze przeglądam wszystkie oferty sprzedającego i staram się coś dokupić - przyda się. W tym wypadku zakupy wyszły mi na kwotę 109,90 zł! Na drugi dzień dostaję informację z banku o wpływie na moje konto kwoty 28 zł. Byłem tym bardzo zdziwiony bo nie bardzo wiedziałem o co chodzi. Później dostałem informację, że to zwrot za kanister i krótką informację mailem od sprzedającego, że towar został wysłany bez kanistra bo go nie mają (jak kupowałem było ok. 17 szt.). Podsumowując: kupiłem kanister, na którym mi zależało, dokupiłem parę przedmiotów, które mogą się kiedyś przydać i dostałem wszystko oprócz przedmiotu na którym zależało mi najwięcej! Czy to jest ok? Teraz pozostało mi poszukać kanistra u innego sprzedającego, dobrać przedmioty "przyda się" do minimalnej kwoty i kto mi zagwarantuje, że sytuacja się nie powtórzy? Czy w takim przypadku sprzedający nie powinien mnie był poinformować o sytuacji? Pewnie bym zrezygnował z całości zakupów a tak co? Mam bawić się w zwroty?
Takich przykładów mógł bym tu podać wiele, czasami ręce opadają.
Pozdrawiam.
Z perspektywy sprzedawcy - jak piszesz do klienta maila, ze nie ma np. Jednego produktu z zamowienia i czy wysłać resztę czy anulować całość w 99% przypadkach nie doczekujesz się odpowiedzi. Wiec ja wole zwrócić pieniądze za całe zakupy wpisując w uwagach ze czegoś brakuje, a jak klient będzie chciał to sobie pozostałe produkty kupi jeszcze raz.
@Health___Beauty Jak i sprzedających, odpowie BOT i koniec więc możesz pytać.
@LEW433 Akurat ja nie mam bota włączonego, bo sama tez kupuje i nic mnie tak nie wkurza jak te automatyczne odpowiedzi
@Health___Beauty to zadzwonić można.
@vonNogay i albo nie odbiorą albo będą mieć pretensje ze im przeszkadzasz w pracy/obiedzie czy cokolwiek akurat robią. Serio - jak ktoś potrzebuje czegoś od sprzedawcy to nawet jak ma odpowiedz w poprzedniej wiadomości albo w opisie to będzie się dobijał, ale jak sprzedawca cos chce to jedna wielka olewka. I nie pisze tego na pojedynczych przykładach.
@Health___Beauty co prawda sprzedaję głównie prywatnie, ale nigdy się nie spotkałem z tym, aby ktoś do kogo dzwoniłem miał o to pretensje.