Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Kiedy chcę wysłać paczkę dla klienta, nie mogę wygenerować arkusza kuriera, albo nie odpowiada, albo wyświetla nieznany błąd, co się dzieje?
@shuituangekeji problem nie powinien już występować. Spróbuj proszę ponownie i daj znać czy już wszystko okej 🙂
Nadal nie mogę wygenerować arkusza twarzy kuriera i otrzymuję więcej błędów
@shuituangekeji podaj proszę numer zamówienia, którego to dotyczy?
@shuituangekeji wyczyść proszę pamięć podręczną przeglądarki i spróbuj uzupełnić dane w książce adresowej. Jeśli to nie pomoże, poproszę o zrzut ekranu na którym widoczny będzie cały formularz nadawania przesyłki wraz z danymi nadawcy przesyłki i adresem przekazania.
Poproszę o przesłanie zrzutów na adres spolecznosc@allegro.pl.
Usunąłem pamięć podręczną i próbowałem z innymi urządzeniami, ale nadal nie mogę wysłać paczki, wysłałem wiadomość e-mail w tej sprawie.
@shuituangekeji dziękuję za wiadomość e-mail.
Pierwsza rzecz to na przesłanych zrzutach nie widać adresu nadawcy, a to z nim jest problem, poproszę o Jeszce jedne zrzut na którym widoczna będzie górna część formularza.
Druga sprawa to próbujesz dodać umowę z InPost czy klucz autoryzacyjny otrzymałeś od przewoźnika?
To jest osobna kwestia, ponieważ w zamówieniu, z którym występuje problem przewoźnikiem jest DPD.
Witam, jest problem z Inpostem jak i dpd. Mam klucz, ale nie mogę dodać umowy inpost. E-mail został wysłany
@shuituangekeji spróbuj proszę ponownie teraz (dla pewności z wyczyszczoną przeglądarką) problem nie powinie już się powtórzyć.
Witam, to samo dzieje się w moim sklepie. ups również nie jest w stanie wygenerować arkusza twarzy, proszę o pomoc!
@haqiaoshangmao Spróbuj nadać paczkę ponownie teraz. 🙂
Dziękuję, teraz nie ma już żadnych problemów.
Wszystko wróciło do normy, dziękuję.