Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Proszę Admin @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_ o interwencję.
Klient chce reklamować towar, ale nie chce go zwrócić. Klient rozpoczął dyskusję, proszę Klienta w Dyskusji o zwrot towaru. Allegro wypowiedziało się w dyskusji, że nakłada mi ograniczenia w sprzedaży.
@sklep25 ale on chce reklamować, czy już złożył reklamację, a ty nie ustosunkowałeś się do niej w odpowiednim czasie🤔
@sklep25 a wiesz że jak sprzedałeś jako firma to dobierasz sam towar, a wiesz że masz 14 dni na odpowiedź na reklamację, a wiesz że nie znasz ustawy konsumenckiej 😄
Skoro nie chce oddać towaru (odsyłka na Twój koszt...) to nie możesz uznać reklamacji z powodu braku towaru. Tylko powiedz to przed upływem 14 dni od pierwszej informacji o reklamacji od klienta.
Jeżeli te 14 dni już minęło to cóż, uznałeś reklamację.
@sklep25 Poprosiłam o wypowiedź w dyskusji zespół odpowiedzialny za ten obszar. Proszę Cię o chwilę cierpliwości.
@sklep25 Ze swojej strony wyjaśnię, że blokada została nałożona, ponieważ nie udzielałeś odpowiedzi na wiadomości klienta w przeciągu 24 godzin.