anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient chce reklamować towar, ale nie chce go zwrócić

sklep25
#1 Nowicjusz

Proszę Admin   @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  o interwencję.
Klient chce reklamować towar, ale nie chce go zwrócić. Klient rozpoczął dyskusję, proszę Klienta w Dyskusji o zwrot towaru. Allegro  wypowiedziało się w dyskusji, że nakłada mi ograniczenia w sprzedaży. 

oznacz moderatorów
5 ODPOWIEDZI 5

KOGIEL_T
#20 Guru ⭐⭐

@sklep25  ale on chce reklamować, czy już złożył reklamację, a ty nie ustosunkowałeś się do niej w odpowiednim czasie🤔

oznacz moderatorów

kostas11
#21 Demiurg ⭐⭐⭐

@sklep25 a wiesz że jak sprzedałeś jako firma to dobierasz sam towar, a wiesz że masz 14 dni na odpowiedź na reklamację, a wiesz że nie znasz ustawy konsumenckiej 😄

________
Κώστας
oznacz moderatorów

Client:35386082
#16 Inspirator

Skoro nie chce oddać towaru (odsyłka na Twój koszt...) to nie możesz uznać reklamacji z powodu braku towaru. Tylko powiedz to przed upływem 14 dni od pierwszej informacji o reklamacji od klienta.
Jeżeli te 14 dni już minęło to cóż, uznałeś reklamację.

oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@sklep25 Poprosiłam o wypowiedź w dyskusji zespół odpowiedzialny za ten obszar. Proszę Cię o chwilę cierpliwości. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów

w_kiwi
Moderatorka
Moderatorka

@sklep25 Ze swojej strony wyjaśnię, że blokada została nałożona, ponieważ nie udzielałeś odpowiedzi na wiadomości klienta w przeciągu 24 godzin. 

   Wiktoria
   Moderatorka
oznacz moderatorów