Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
Co zrobić w sytuacji kiedy klient nie odebrał opłaconej paczki, a towar należy do szybko psujących się ?
Według informacji w systemie klient odmówił dwa razy (w ciągu dwóch godzin) przyjęcia paczki i została ona zwrócona do nadawcy. Natomiast w otwartej dyskusji klient przedstawił sytuację jakoby tej paczki po prostu nie dostał.
Sytuacja bardzo patowa, towar który do nas wróci po tak długim czasie nie będzie nadawał się do ponownej wysyłki (jest to karma mokra dla psa), dodatkowo koszty zwrotu obciążą naszą firmę.
Co zrobić, czy należy poczekać na zwrot i dopiero wtedy składać reklamacje do przewoźnika.
Czy możemy obciążyć kosztami klienta za towar, jeśli okaże się, że faktycznie odmówił przyjęcia?
A jeśli okaże się, że to wina przewoźnika, to kto poniesie stratę ?
@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_
@Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@ejmarkarma podaj numer przesyłki lub zamówienia...
@ejmarkarma złóż reklamacje do przewoźnika i poinformuj o tym w dyskusji. Czy przedmiot jest wyłączony że zwrotów?
Przedmiot nie jest wyłączony ze zwrotów, dotychczas nie miałem takich sytuacji, wyłączę ze zwrotów swoje oferty jednakże to i tak pewnie nic nie da w tym konkretnym przypadku.
Zareklamuje dostawę i poczekam na rozwój sytuacji.
numer zamówienia 462aa7a0-248b-11f0-baa1-b10207a9fabd