anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient nie odebrał opłaconej paczki - towar szybko psujący się

ejmarkarma
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry, 

Co zrobić w sytuacji kiedy klient nie odebrał opłaconej paczki, a towar należy do szybko psujących się ?

Według informacji w systemie klient odmówił dwa razy (w ciągu dwóch godzin) przyjęcia paczki i została ona zwrócona do nadawcy. Natomiast w otwartej dyskusji klient przedstawił sytuację jakoby tej paczki po prostu nie dostał.

Sytuacja bardzo patowa, towar który do nas wróci po tak długim czasie nie będzie nadawał się do ponownej wysyłki (jest to karma mokra dla psa), dodatkowo koszty zwrotu obciążą naszą firmę.

Co zrobić, czy należy poczekać na zwrot i  dopiero wtedy składać reklamacje do przewoźnika.

Czy możemy obciążyć kosztami klienta za towar, jeśli okaże się, że faktycznie odmówił przyjęcia? 

A jeśli okaże się, że to wina przewoźnika, to kto poniesie stratę ? 

@Syrena_zT@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

  @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

oznacz moderatorów
4 ODPOWIEDZI 4

Client:35386082
#14 Krzewiciel#

@ejmarkarma podaj numer przesyłki lub zamówienia...

oznacz moderatorów

Client:44052296
#21 Demiurg#

@ejmarkarma złóż reklamacje do przewoźnika i poinformuj o tym w dyskusji. Czy przedmiot jest wyłączony że zwrotów?

oznacz moderatorów

ejmarkarma
#8 Zapaleniec#

Przedmiot nie jest wyłączony ze zwrotów, dotychczas nie miałem takich sytuacji,  wyłączę ze zwrotów swoje oferty jednakże to i tak pewnie nic nie da w tym konkretnym przypadku. 

Zareklamuje dostawę i poczekam na rozwój sytuacji. 

oznacz moderatorów

ejmarkarma
#8 Zapaleniec#

numer zamówienia 462aa7a0-248b-11f0-baa1-b10207a9fabd

oznacz moderatorów