Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
@N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_
Klient nie odebrał paczki i nie zgłosił zwrotu. Wysłaliśmy do niego wiadomość z opcją 1) odbioru osobistego, 2) rezygnacji z produktu i zwrotu środków lub 3) z ponowną wysyłką po opłaceniu kosztów nadania. Klient nie odpowiedział na naszą wiadomość, a po kilku tygodniach otworzył dyskusję z Allegro, w której poprosił o ponowne wysłanie paczki. Wysłaliśmy do niego prośbę o dopłatę kwoty za przesyłkę, ale Klient nie reaguje. Nie odbiera też telefonów. Nie odpowiada w Dyskusji. Allegro zaproponowało mu zakończenie Dyskusji lub "oznaczenie Dyskusji jako nierozwiązaną i wystąpienie o zwrot pieniędzy z Allegro Protect" - tylko dlaczego ma dostać pieniądze z Allegro Protect? Co z naszą prowizją w takiej sytuacji? Co mamy zrobić? Czy możemy napisać w Dyskusji, że zwracamy środki? Czy wtedy dostaniemy zwrot prowizji? Czy to my ponosimy koszt powrotu nieodebranej paczki do nadawcy? Czy możemy odzyskać ten koszt? Za chwilę minie miesiąc i nierozwiązana Dyskusja wpłynie na naszą jakość sprzedaży. Co my mamy zrobić żeby nie stracić na jakości i nie stracić pieniędzy?
cześć, nastąpiła odmowa przyjęcia paczki od kuriera, czy może nieodebranie paczki w terminie z automatu/punktu?
Nie odebrał paczki na czas z paczkomatu i wróciła do nas.
paczki wracające z inpost są bez kosztów. jeżeli klient nie odebrał to znaczy, że paczka nie wróciła z twojej winy, więc nie powinieneś zostać obciążony kosztami protect. informacja o tym protekcie w dyskusji pewnie pojawiła się automatycznie, nie napisał jej osobiście pracownik allegro. czy dyskusja trwa dłużej niż 14 dni? w dyskusji pamiętaj, że poza odpowiadaniem należy pilnować terminu 14 dni na wydanie decyzji reklamacyjnej. jeżeli klient złożył reklamację na niedoręczenie paczki, należy wydać decyzję z uzasadnieniem. decyzja może być negatywna.
Zamówienie było z 12.08.2024. 16.08.2024 paczka wyruszyła w drogę powrotną do nas. 19.08.2024 wysłaliśmy do Klienta wiadomość z 3 opcjami do wyboru (odbiór osobisty, zwrot, ponowne nadanie po dopłacie), Klient nie odpowiedział. 04.10.2024 Klient otworzył dyskusję w której zapytał, czy możemy wysłać paczkę ponownie. Od tamtej pory ani razu nie wypowiedział się w Dyskusji, mimo kilkukrotnego poruszania tematu przez nas. Nie widzę tutaj, żeby Klient złożył reklamację na niedoręczenie paczki, a więc jakiejś specjalnej decyzji też nie ma jak tu wydawać. Co więcej 15.10.2024 napisaliśmy w Dyskusji do Klienta "Dzień dobry, wysłałam do Pana prośbę o dopłatę kwoty za ponowną przesyłkę w wysokości 13,32 zł. Bez dopłaty nie będziemy mogli ponownie wysłać paczki." Sprawa dotyczy zamówienia 65110920-58a8-11ef-8b76-9beb993d691d. Co mamy zatem zrobić, żeby nie stracić na jakości i nie stracić pieniędzy? Jak mamy się zachować, co zrobić?
Napisać w dyskusji że skoro nie chce opłacić ponownej wysyłki to niech odstąpi od umowy zakupu- chociaż jest już po czasie. AP to forma rekompensaty i w sytuacji gdzie nie ma winy sprzedającego nie powinni, nie mogą was obciążyć, ale czasem tu są różne wpisy....
a głowa zbadana?
@AstraDigital wiadomość, którą cytujesz to wiadomość automatyczna - w standardowych przypadkach to przypomnienie kupującemu, że ma prawo złożyć wniosek do Allegro Protect. Widzę, że w tej konkretnej poza jej rozpoczęciem klient ani razu nie zabrał w niej głosu, a w takiej sytuacji gdy kupujący nie podejmie decyzji, ulegnie ona przedawnieniu. Przedawnioną dyskusję zamkniemy jako rozwiązaną po 30 dniach od jej rozpoczęcia. Nie będzie ona więc mieć wpływu na jakość Twojej sprzedaży.
@_HolaOla_ Oleńko 🌼 ... przerabiałem to kilkakrotnie , cwany klient czeka do ostatniego dnia i oznacza dyskusję jako nie rozwiązaną , tu trzeba konkretnych zmian . Sprzedawca poprosił o decyzję ,tu nie ma miejsca na Protect , odpowiedź ma być jednoznaczna , albo rezygnuje z zakupu i sprzedawca zwraca środki , albo płaci za ponowne nadanie .
@mdrogeria ja to rozumiem, ale automat (jeszcze) nie jest w stanie rozpoznać kontekstu danej dyskusji, więc albo wyświetlamy informację o Allegro Protect wszędzie albo nigdzie. To co mogę tutaj zaproponować @AstraDigital to wypowiedź naszego pracownika w tej dyskusji.
@_HolaOla_ lepiej nigdzie
@mdrogeria szanuję Twoje zadnie, ale większe szanse ma raczej wszędzie (zresztą tak działa to obecnie).
@_HolaOla_ Czyli mam czekać, aż Klient nie odezwie się do 4.11. A co jeśli się odezwie 3.11, ale nie podejmie decyzji o zwrocie ani nie dopłaci środków? Dyskusja zostanie uznana za rozwiązaną czy naliczycie nam punkty ujemne?
@AstraDigital przykro mi, że klient nie odezwał się w dyskusji. Proszę Cię jeszcze o cierpliwość, żeby zaczekać na jego wypowiedź. W kwestii naliczenia ujemnych punktów - nie zrobimy tego w momencie kiedy wypowiadasz się w dyskusji.
A co stoi na przeszkodzie żebyś zwrócił mu pieniądze? Zaznaczasz "nieodebrane zamówienie", składasz wniosek o zwrot prowizji i tyle w temacie.
Ile czasu mam na złożenie wniosku o zwrot prowizji i czy w tej sytuacji będzie on uwzględniony?
45dni.
45 dni od jakiego momentu?
@AstraDigital jak znam allegro to od zakupu a powinno być od odstąpienia lub zwrotu kasy
@AstraDigital 45 dni od zakupu