anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Klient nie odebrał paczki i nie zgłosił zwrotu

AstraDigital
#8 Zapaleniec#

  @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @ayo80 @nat_not @_HolaOla_

Klient nie odebrał paczki i nie zgłosił zwrotu. Wysłaliśmy do niego wiadomość z opcją 1) odbioru osobistego, 2) rezygnacji z produktu i zwrotu środków lub 3) z ponowną wysyłką po opłaceniu kosztów nadania. Klient nie odpowiedział na naszą wiadomość, a po kilku tygodniach otworzył dyskusję z Allegro, w której poprosił o ponowne wysłanie paczki. Wysłaliśmy do niego prośbę o dopłatę kwoty za przesyłkę, ale Klient nie reaguje. Nie odbiera też telefonów. Nie odpowiada w Dyskusji. Allegro zaproponowało mu zakończenie Dyskusji lub "oznaczenie Dyskusji jako nierozwiązaną i wystąpienie o zwrot pieniędzy z Allegro Protect" - tylko dlaczego ma dostać pieniądze z Allegro Protect? Co z naszą prowizją w takiej sytuacji? Co mamy zrobić? Czy możemy napisać w Dyskusji, że zwracamy środki? Czy wtedy dostaniemy zwrot prowizji? Czy to my ponosimy koszt powrotu nieodebranej paczki do nadawcy? Czy możemy odzyskać ten koszt? Za chwilę minie miesiąc i nierozwiązana Dyskusja wpłynie na naszą jakość sprzedaży. Co my mamy zrobić żeby nie stracić na jakości i nie stracić pieniędzy? 

oznacz moderatorów
26 ODPOWIEDZI 26

AstraDigital
#8 Zapaleniec#

to juz dawno mineło

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@banitos_2006 a to szkodzi , że klient nie przeniósł prawa własności do towaru na przedsiębiorcę i ten nie ma podstaw , aby go z powrotem wprowadzić na stan firmy .

oznacz moderatorów

Halfrunt
#20 Guru#

@mdrogeria dlatego zauważyłem, iż wielu sprzedających przez swoje sklepy internetowe zawarli w swoich regulaminach obowiązkową informację o tym kiedy dochodzi do zawarcia umowy, ci wybierają, że w momencie odbioru/dostarczenia towaru do klienta, a zakup na stronie jest traktowany jako złożenie zamówienia, które przed dostawą można anulować - to chyba optymalne rozwiązanie pozwalające na uporządkowanie prawnych aspektów. 

oznacz moderatorów

wayne55
#10 Popularyzator#

Zwracasz pieniądze, występujesz o zwrot prowizji. Klientowi odpisujesz że pieniądze zwrócone i żeby kupił jeszcze raz na twojej aukcji, może ma darmowego smarta i nie chce płacić za wysyłkę.

oznacz moderatorów

Marc_Oz
#12 Orędownik#

Podobnie jest w TEMU.COM. Do granicy wszystko jest OK a potem przejmuje paczkę DHL Parcel lub Poczta Polska i zabawa trwa! hihihi

oznacz moderatorów

Marc_Oz
#12 Orędownik#

DHL też mi numer wywinął. Paczka szła z Chin kilka tygodni. Nagle sms, że można ją przekierować na paczkomat. Tak robię, aby nie być więźniem kuriera we własnym domu przez kilka dni. Potwierdzenie. Potem kod do paczkomatu. Dzień, dwa, trzy i ciągle ... nie ma takiego numeru, czyli kod niezgodny, a codziennie info z ponagleniem via sms. Kurier nie odpowiada na telefon podany na początku. A na koniec sms z informacją, że przesyłka zostaje zwrócona do nadawcy. A to była okazja - ostatnia sztuka za pół ceny. Próba reklamowania takiego zachowania DHL spotkała się z informacją typu "mieliśmy chwilową awarię". No i tak to ...

oznacz moderatorów

Marc_Oz
#12 Orędownik#

Z instytucją o szumnej, bo narodowej, nazwie Poczta Polska też kurczowo trzymasz się domu czekając na kuriera dzień, dwa po informacji sms. Próbujesz kontaktować się z kurierem, aby uzgodnić tzw. "termin dogodny". Kurier nie odpowiada, skrytka pocztowa też nie lub jest info, że jest przepełniona. Trzeciego dnia dostajesz kolejnego sms'a z info o przesyłce do odbioru w urzędzie pocztowym. SMS dociera do Ciebie na 20 minut przed zamknięciem UP. No i tak to ...

oznacz moderatorów