Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Witam Serdecznie,
Klient nie podał numeru budynku odbiorcy do przesyłki Allegro Paczkomaty InPost,
Sprawa została mu jasno i kulturalnie przedstawiona, natomiast klient twierdzi, że podał adres pełny paczkomaty na który zaznaczył dostawę i że to powinno wystarczyć.
Pomimo dodatkowej wysłanej info, że bez numeru budynku odbiorcy (nie paczkomatu) nie jesteśmy w stanie nadać przesyłki jest cisza od strony kupującego. Jak to wpłynie na naszą jakość sprzedaży w szybkiej i terminowej wysyłce?
Jak się odwołać, żeby takie scenariusze nie wpływały na jakość sprzedaży w tych miarach,
Dziękuję i pozdrawiam
Piotr @Syrena_zT @N_Nitka28 @RaBarbar_ka @MiMary @w_kiwi @Sa_nova @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@Gerbest poproszę o numer tego zamówienia.
Dziwne. Adres budynku nie powinien być potrzebny. Wysyłasz przez meneger inpostu?
Witam serdecznie,
Nie, wysyłam poprzez wyślij z allegro, bezpośrednio w Allegro.
Dodam, że klient finalnie podał numer budynku, zedytowałem dane odbiorcy przy nadaniu paczki i mogłem wygenerować etykietę.
Pozdrawiam i dziękuję za szybkie odpowiedzi.
Fajnie byłoby otrzymać informację, co by było, gdyby taki klient nie odpowiadał w dalszym ciągu.
Jeżeli chodzi o adres automatu paczkowego, to w procesie doręczenia nie ma on najmniejszego znaczenia. Liczy się wyłącznie kod identyfikacyjny maszyny.
Adres to informacja pomocnicza dla stron, aby wiedzieli, gdzie fizycznie stoi dana maszyna.
Natomiast tu nie chodzi o adres automatu, tylko o adres odbiorcy. Teoretycznie ma to służyć awaryjnej możliwości doręczenia pod adres np w razie awarii maszyny, czy jak przesyłka nie mieści się w skrytce. Ewentualnie także w razie uszkodzenia przesyłki.
@Gerbest Też ostatnio miałem paczkę do automatu, a formularz nie przepuszczał, bo brakowało numeru domu w adresie. Wpisałem 0 i formularz przepuścił. I pod adres też nikt tej paczki nie zataszczy ;]
Ja wpisuję 1 i tyle. Problem jest znany, częsty i nie ruszony przez Allegro 😉