
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Przy próbie nadania przesyłki pojawia się komunikat :
Błąd przetwarzania
Numer telefonu komórkowego punktu nadania przesyłki jest nieprawidłowy
Nie mogę przejść pierwszej strony, gdzie podaje się rozmiar paczki, a sposób nadania zdaje się jest na kolejnej stronie. Mój nr telefonu cały czas jest taki sam i wcześniej normalnie wszystko działało, tylko dziś coś nie bardzo.
Co z tym fantem zrobić?
Chodzi o zamówienie nr c565a8c1-3344-11ed-8937-37bcc5d66991.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Chodzi o zamówienie nr c565a8c1-3344-11ed-8937-37bcc5d66991

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, niestety mamten sam problem i nie wiem co z tym zrobić ;/
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie to samo z dwoma zamówieniami
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
u mnie to samo

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Uwaga uwaga, jest rozwiązanie! Znalazłem w innym wątku.
Chyba coś pozmieniali i w ustawieniach domyślnego adresu nadania zniknął numer telefonu. Trzeba wejść w ustawienia:
https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/ustawienia
Wybrać z menu po lewej Książka adresowa - wysyłam z Allegro. Otworzy się karta gdzie należy wpisać swój numer telefonu. Po zapisaniu jeszcze raz od nowa utworzyć przesyłki i działa.
Powodzenia!
- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
U mnie telefon był, ale musiałam wpisać mail i też już działa. Dzięki 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Serdecznie dziękuję za pomoc, zadziałało 🙂

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
dziękuje za podpowiedź, u mnie już działa
pozdrawiam

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Spoko u mnie tez juz działa , wielkie dzięki , Pozdrawiam

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Dwie godziny się męczyłem wcześniej a po wykonaniu opisanego działania poszło😂 Swoją drogą dwa dni wcześniej wysyłałem i nie było problemów...

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Nie mogę nadać przesyłek DPD przez nadaj przesyłkę. W chwili gdy klikam pole "zapisz przesyłki" pojawia mi się komunikat
"Błąd przetwarzania
Numer telefonu komórkowego punktu nadania przesyłki jest nieprawidłowy"
Dotyczy to wszystkich zamówień z wysyłką DPD. Do dzisiaj wszystko działało poprawnie a numeru telefonu nie zmieniałam.
Bardzo proszę o pomoc i natychmiastową reakcję. Nie mogę zrealizować wysyłek do klientów w zadeklarowanym terminie! @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
To chyba jakaś awaria bo mam to samo nagle

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Udało mi się rozwiązać problem dzięki arni_007.
W ustawieniach zamówień nie był wprowadzony numer telefonu mojego adresu nadania. Wprowadziłam i jest OK. Trzeba wejśc w link:
https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/ustawienia
po lewej wybierasz książka adresowa - wysyłam z allegro

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Działa, dzięki.

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Witam, co jest przyczyną tego że nie mogę nagle wypisywać listów przewozowych, jak dotychczas . Pojawił się komunikat :
Błąd przetwarzania
Numer telefonu komórkowego punktu nadania przesyłki jest nieprawidłowy

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Próbuję nadać przesyłkę smart w dpd i wyskakuje mi komunikat : Błąd przetwarzania
Numer telefonu komórkowego punktu nadania przesyłki jest nieprawidłowy" po czym nie da się przejść dalej. Jest to nr oferty : 12375234949 . Bardzo proszę to sprawdzić i naprawić bo nie mogę wysłać przesyłki

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość

- Oznacz jako nowe
- Zakładka
- Subskrybuj
- Wycisz
- Link do posta
- Drukuj
- Zgłoś nieodpowiednią zawartość
Z czatu allegro uzyskałem odpowiedź i to pomogło cytuję : Proszę uprzejmie wejść do ustawień https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/ustawienia i po lewej stronie wybrać Książka adresowa. Tutaj proszę edytować domyślny adres i wprowadzić numer telefonu jeszcze raz i zapisać, błąd nie będzie już występować.
- « POPRZEDNIA
- NASTĘPNA »