anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Komunikat "Numer telefonu komórkowego punktu nadania przesyłki jest nieprawidłowy". Co zrobić?

MAMY ROZWIĄZANIE!
Jakoo
#2 Obserwator#

Przy próbie nadania przesyłki pojawia się komunikat :

Błąd przetwarzania

Numer telefonu komórkowego punktu nadania przesyłki jest nieprawidłowy

Nie mogę przejść pierwszej strony, gdzie podaje się rozmiar paczki, a sposób nadania zdaje się jest na kolejnej stronie. Mój nr telefonu cały czas jest taki sam i wcześniej normalnie wszystko działało, tylko dziś coś nie bardzo.

Co z tym fantem zrobić?

Chodzi o zamówienie nr c565a8c1-3344-11ed-8937-37bcc5d66991.

oznacz moderatorów
89 ODPOWIEDZI 89
mifili
#8 Zapaleniec#

dzięki za pomoc poszło

oznacz moderatorów
SkladTechniczny
#7 Wielbiciel#

co trzeba zrobić aby ruszyło? U nas ten sam błąd. Próbując rozwiązać wprowadzam numer i tam też komunikat dane niepoprawne.

Proszę o pomoc dobry człowieku.

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@SkladTechniczny Zgodnie z sugestią powyżej - czy uzupełniłeś Książkę adresową (https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/ustawienia)? 

oznacz moderatorów
SkladTechniczny
#7 Wielbiciel#

tak jak wspomniałem uzupełniając numer telefonu mam komunikat błędny numer. Wpisywałem:

000000000 lub +48000000000 i nadal nie działa. (zamiast zer wprowadzałem prawidłowy numer). 

oznacz moderatorów
ko_alka
Była Moderatorka
Była Moderatorka

@SkladTechniczny W takim razie może być to jeden z trzech powodów: 

1. Jeśli jest to paczka z dostawą przez One Kuriera i jest już po godzinie granicznej dla Twojego kodu pocztowego, to będziesz musiał nadać paczkę jutro przed cut offem, czyli godziną graniczną. 

2. Odbiorca lub nadawca paczki ma za długą nazwę (ponad 35 znaków). Powinieneś spróbować ją skrócić w Książce adresowej lub w formularzu. 

3. Kod doręczenia / odbioru jest poza miastami, które są obsługiwane. 

Jeśli nie jest to żaden z tych trzech przypadków, to podaj mi proszę przykładowe numery zamówień. 

oznacz moderatorów
SkladTechniczny
#7 Wielbiciel#

Jest to ewidentnie wina Allegro, wczoraj nie działało, wyszedłem z pracy nie robiąc już kompletnie nic z ustawieniami. Dziś przyszedłem i działa. Na początku tygodnia była taka sama sytuacja.

Byłoby bardzo miło gdyby Allegro poinformowało naszych klientów, że opóźnienie nie wynika z naszej opieszałości a z winy niepoprawności działania usługi. Byłoby to zdecydowanie bardziej wiarygodne niż telefony, które wczoraj wykonywałem do klientów z informacją o opóźnionej dostawie nie z naszej winy.  

U nas problem dotyczy przesyłek Allegro DPD. Co nie znaczy, że inne działają, innych po prostu nie wysyłaliśmy. 

Równie miło byłoby gdyby można poinformować Allegro, że usługa nie działa prawidłowo i otrzymać jakikolwiek komunikat, że portal jest tym zainteresowany i coś w tym kierunku robi. 

@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_  @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  

 

 

oznacz moderatorów
la_nika
Moderatorka
Moderatorka

@SkladTechniczny przykro mi z powodu problemów z nadawniem przesyłek. Rozwiązanie problemu z komunikatem o nieprawidłowym numerze telefonu jest oznaczone w tym wątku. Ola podała również wszystkie możliwe powody, a także poprosiła o numery zamówień jeśli żaden z nich nie rozwiąże problemu, nie mogę zgodzić się więc, że nie jesteśmy zainteresowani. 

   Monika
   Moderatorka
oznacz moderatorów
SkladTechniczny
#7 Wielbiciel#

problem rozwiązał się sam. Nie trzeba było nic robić, więc wniosek taki, że wasze solucje w tym przypadku nie mają sensu. Jest to awaria po waszej stronie, której nie wiedzieć czemu nie chcecie tak nazwać. Na forum faktycznie jesteście pomocni ale przydał by się przycisk pomoc, gdzie klikam i zgłaszam problem a nie szukam po forach rozwiązań, które tak naprawdę dla mnie nic nie wnoszą a zajmują czas.

 

  

oznacz moderatorów
mifili
#8 Zapaleniec#

sprawdź wpisz ponownie pozostałe dane u nas okazało się że wprowadzona nazwa firmy była za długa choć wcześniej było ok 🙂

oznacz moderatorów
mifili
#8 Zapaleniec#

dokładny komunikat wprowadzone dane są niepoprawne

oznacz moderatorów
barwyflory_pl
#10 Popularyzator#

@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_  mam dzisiaj  problem z nadaniem paczek dpd przez "wysyłam z allegro".  Po zaakceptowaniu  wymiarów paczki  pojawia się komunikat "błąd przetwarzania. Numer telefonu komórkowego punktu nadania przesyłki  jest nieprawidłowy". Jests tak przy każdej paczce. Nic nie zmieniałam  w ustawieniach. Kto pomoże? Bo kurier już blisko . 

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@barwyflory_pl jak nadajesz przez allegro Nadaj przesyłkę wejdź do Ustawienia zamówień -> Książka adresowa - Wysyłam z Allegro i w książkę adresową uzupełnij/popraw  numer telefonu i adres email w domyślnym użytkowniku. Potem wyczyść ciasteczka i pamięć podręczną przeglądarki. Możesz też spróbować zalogować się w trybie incognito w  ostateczności użyj innej przeglądarki.

oznacz moderatorów
BUDOWA1000
#7 Wielbiciel#

Komunikat przy próbie wysyłki DPD

Błąd przetwarzania

Numer telefonu komórkowego punktu nadania przesyłki jest nieprawidłowy

Do wczoraj wszystko było ok , nic nie zmieniane . Może to jakaś awaria ?

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@BUDOWA1000 jak nadajesz przez allegro Nadaj przesyłkę wejdź do Ustawienia zamówień -> Książka adresowa - Wysyłam z Allegro i w książkę adresową uzupełnij/popraw  numer telefonu i adres email w domyślnym użytkowniku. Potem wyczyść ciasteczka i pamięć podręczną przeglądarki. Możesz też spróbować zalogować się w trybie incognito w  ostateczności użyj innej

oznacz moderatorów
BUDOWA1000
#7 Wielbiciel#
Dziękuję , problem rozwiązany
oznacz moderatorów
Supleman-sklep
#8 Zapaleniec#

Dzień dobry,

podczas nadawania przesyłki do InPost wyskakuje komunikat o błędnym numerze telefonu punktu nadania przesyłki. Czy mieli Państwo podobne komunikaty? Podane numery są prawidłowe. W załączniku przesyłam screena.Bez tytułu.png

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@Supleman-sklep jak nadajesz przez allegro Nadaj przesyłkę wejdź do Ustawienia zamówień -> Książka adresowa - Wysyłam z Allegro i w książkę adresową uzupełnij/popraw  numer telefonu i adres email w domyślnym użytkowniku. Potem wyczyść ciasteczka i pamięć podręczną przeglądarki.

oznacz moderatorów
brssklep
#7 Wielbiciel#

 

Jak w temacie. Od godziny próbuję wysłać przesyłkę. 😞

Zamówienie opłacone od 10:06

 

brssklep_0-1663182987643.png

 

oznacz moderatorów
Client:44052296
#21 Demiurg#

@brssklep  

jak nadajesz przez allegro Nadaj przesyłkę wejdź w książkę adresową i wpisz ponownie numer telefonu i adres email w domyślnym użytkowniku

Ustawienia zamówień 

oznacz moderatorów
brssklep
#7 Wielbiciel#

O ile się nie mylę to w książkę adresową mogę wejść dopiero w drugim kroku, po kliknięciu w podsumowanie. Jak widać na screenie podsumowanie jest nieaktywne i nie mogę przejść do drugiego kroku. Komunikat o złym nr tel wyświetla się po kliknięciu w zapisz przesyłki

 

oznacz moderatorów