Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Przy próbie nadania przesyłki pojawia się komunikat :
Błąd przetwarzania
Numer telefonu komórkowego punktu nadania przesyłki jest nieprawidłowy
Nie mogę przejść pierwszej strony, gdzie podaje się rozmiar paczki, a sposób nadania zdaje się jest na kolejnej stronie. Mój nr telefonu cały czas jest taki sam i wcześniej normalnie wszystko działało, tylko dziś coś nie bardzo.
Co z tym fantem zrobić?
Chodzi o zamówienie nr c565a8c1-3344-11ed-8937-37bcc5d66991.
dzięki za pomoc poszło
co trzeba zrobić aby ruszyło? U nas ten sam błąd. Próbując rozwiązać wprowadzam numer i tam też komunikat dane niepoprawne.
Proszę o pomoc dobry człowieku.
@SkladTechniczny Zgodnie z sugestią powyżej - czy uzupełniłeś Książkę adresową (https://allegro.pl/moje-allegro/sprzedaz/zamowienia/ustawienia)?
tak jak wspomniałem uzupełniając numer telefonu mam komunikat błędny numer. Wpisywałem:
000000000 lub +48000000000 i nadal nie działa. (zamiast zer wprowadzałem prawidłowy numer).
@SkladTechniczny W takim razie może być to jeden z trzech powodów:
1. Jeśli jest to paczka z dostawą przez One Kuriera i jest już po godzinie granicznej dla Twojego kodu pocztowego, to będziesz musiał nadać paczkę jutro przed cut offem, czyli godziną graniczną.
2. Odbiorca lub nadawca paczki ma za długą nazwę (ponad 35 znaków). Powinieneś spróbować ją skrócić w Książce adresowej lub w formularzu.
3. Kod doręczenia / odbioru jest poza miastami, które są obsługiwane.
Jeśli nie jest to żaden z tych trzech przypadków, to podaj mi proszę przykładowe numery zamówień.
Jest to ewidentnie wina Allegro, wczoraj nie działało, wyszedłem z pracy nie robiąc już kompletnie nic z ustawieniami. Dziś przyszedłem i działa. Na początku tygodnia była taka sama sytuacja.
Byłoby bardzo miło gdyby Allegro poinformowało naszych klientów, że opóźnienie nie wynika z naszej opieszałości a z winy niepoprawności działania usługi. Byłoby to zdecydowanie bardziej wiarygodne niż telefony, które wczoraj wykonywałem do klientów z informacją o opóźnionej dostawie nie z naszej winy.
U nas problem dotyczy przesyłek Allegro DPD. Co nie znaczy, że inne działają, innych po prostu nie wysyłaliśmy.
Równie miło byłoby gdyby można poinformować Allegro, że usługa nie działa prawidłowo i otrzymać jakikolwiek komunikat, że portal jest tym zainteresowany i coś w tym kierunku robi.
@ko_alka@mr_oma@la_nika@nat_not@_HolaOla_ @ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_
@SkladTechniczny przykro mi z powodu problemów z nadawniem przesyłek. Rozwiązanie problemu z komunikatem o nieprawidłowym numerze telefonu jest oznaczone w tym wątku. Ola podała również wszystkie możliwe powody, a także poprosiła o numery zamówień jeśli żaden z nich nie rozwiąże problemu, nie mogę zgodzić się więc, że nie jesteśmy zainteresowani.
problem rozwiązał się sam. Nie trzeba było nic robić, więc wniosek taki, że wasze solucje w tym przypadku nie mają sensu. Jest to awaria po waszej stronie, której nie wiedzieć czemu nie chcecie tak nazwać. Na forum faktycznie jesteście pomocni ale przydał by się przycisk pomoc, gdzie klikam i zgłaszam problem a nie szukam po forach rozwiązań, które tak naprawdę dla mnie nic nie wnoszą a zajmują czas.
sprawdź wpisz ponownie pozostałe dane u nas okazało się że wprowadzona nazwa firmy była za długa choć wcześniej było ok 🙂
dokładny komunikat wprowadzone dane są niepoprawne
@ko_alka @mr_oma @la_nika @nat_not @_HolaOla_ mam dzisiaj problem z nadaniem paczek dpd przez "wysyłam z allegro". Po zaakceptowaniu wymiarów paczki pojawia się komunikat "błąd przetwarzania. Numer telefonu komórkowego punktu nadania przesyłki jest nieprawidłowy". Jests tak przy każdej paczce. Nic nie zmieniałam w ustawieniach. Kto pomoże? Bo kurier już blisko .
@barwyflory_pl jak nadajesz przez allegro Nadaj przesyłkę wejdź do Ustawienia zamówień -> Książka adresowa - Wysyłam z Allegro i w książkę adresową uzupełnij/popraw numer telefonu i adres email w domyślnym użytkowniku. Potem wyczyść ciasteczka i pamięć podręczną przeglądarki. Możesz też spróbować zalogować się w trybie incognito w ostateczności użyj innej przeglądarki.
Komunikat przy próbie wysyłki DPD
Błąd przetwarzania
Numer telefonu komórkowego punktu nadania przesyłki jest nieprawidłowy
Do wczoraj wszystko było ok , nic nie zmieniane . Może to jakaś awaria ?
@BUDOWA1000 jak nadajesz przez allegro Nadaj przesyłkę wejdź do Ustawienia zamówień -> Książka adresowa - Wysyłam z Allegro i w książkę adresową uzupełnij/popraw numer telefonu i adres email w domyślnym użytkowniku. Potem wyczyść ciasteczka i pamięć podręczną przeglądarki. Możesz też spróbować zalogować się w trybie incognito w ostateczności użyj innej
Dzień dobry,
podczas nadawania przesyłki do InPost wyskakuje komunikat o błędnym numerze telefonu punktu nadania przesyłki. Czy mieli Państwo podobne komunikaty? Podane numery są prawidłowe. W załączniku przesyłam screena.
@Supleman-sklep jak nadajesz przez allegro Nadaj przesyłkę wejdź do Ustawienia zamówień -> Książka adresowa - Wysyłam z Allegro i w książkę adresową uzupełnij/popraw numer telefonu i adres email w domyślnym użytkowniku. Potem wyczyść ciasteczka i pamięć podręczną przeglądarki.
Jak w temacie. Od godziny próbuję wysłać przesyłkę. 😞
Zamówienie opłacone od 10:06
jak nadajesz przez allegro Nadaj przesyłkę wejdź w książkę adresową i wpisz ponownie numer telefonu i adres email w domyślnym użytkowniku
O ile się nie mylę to w książkę adresową mogę wejść dopiero w drugim kroku, po kliknięciu w podsumowanie. Jak widać na screenie podsumowanie jest nieaktywne i nie mogę przejść do drugiego kroku. Komunikat o złym nr tel wyświetla się po kliknięciu w zapisz przesyłki