Autoryzacja nie powiodła się.
Odśwież stronę i spróbuj jeszcze raz.
Dzień dobry,
@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_
oferujemy naszym klientom serwis po zakupowy. Jeśli jakiś klient ma problem z instalacją produktu, to może dać nam znać a my do niego oddzwoni i wszystko wyjaśnimy. Jak możemy to zakomunikować w opisie, aby było to zgodne z obowiązującym regulaminem?
@Savio_Store nie używaj słowa kontakt itp.. , po prostu napisz, że udzielacie wsparcia po zakupowego, ale w aukcji, to chyba też nie przejdzie
@Savio_Store klient sam się skontaktuje jak będzie miał problem ,ale jak już masz parcie na przekazanie klientowi tej informacji to sugerowałbym ulotkę do paczki lub na paczkę jeśli miejsca jest na tyle , za umieszczenie takiej info w opisie będą usuwać Ci oferty .
@Savio_Store sugestie kierowania kontaktu poza platformę nie są dozwolone przez regulamin. Piszesz, że jest to wsparcie po zakupowe. Możesz więc, tak jak napisał @KOGIEL_T dodać w opisie informację, że udzielacie takiego wsparcia. W wiadomości po zakupowej możesz dodać informację, że w razie problemów z instalacją zachęcasz klienta do przesłania wiadomości, pomożecie 🙂