anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Kontakt po zakupowy

Savio_Store
#7 Wielbiciel#

Dzień dobry, 

@Syrena_zT@julienail@N_Nitka28@RaBarbar_ka@MiMary@w_kiwi@Sa_nova@la_nika@ayo80@nat_not@_HolaOla_ 

oferujemy naszym klientom serwis po zakupowy. Jeśli jakiś klient ma problem z instalacją produktu, to może dać nam znać a my do niego oddzwoni i wszystko wyjaśnimy. Jak możemy to zakomunikować w opisie, aby było to zgodne z obowiązującym regulaminem? 

 

Jeśli chcesz, by nasz serwis skontaktował się z Tobą i pomógł w instalacji, możesz podać nam swój numer telefonu w wiadomości. ☎️☎️☎️

oznacz moderatorów
3 ODPOWIEDZI 3

KOGIEL_T
#17 Koryfeusz#

@Savio_Store  nie używaj słowa kontakt itp.. , po prostu napisz, że udzielacie wsparcia po zakupowego, ale w aukcji, to chyba też nie przejdzie

oznacz moderatorów

mdrogeria
#21 Demiurg#

@Savio_Store klient sam się skontaktuje jak będzie miał problem  ,ale jak już masz parcie na przekazanie klientowi tej informacji to sugerowałbym ulotkę do paczki lub na paczkę jeśli miejsca jest na tyle , za umieszczenie takiej info w opisie będą usuwać Ci oferty .

oznacz moderatorów

Syrena_zT
Moderatorka
Moderatorka

@Savio_Store sugestie kierowania kontaktu poza platformę nie są dozwolone przez regulamin. Piszesz, że jest to wsparcie po zakupowe. Możesz więc, tak jak napisał @KOGIEL_T dodać w opisie informację, że udzielacie takiego wsparcia. W wiadomości po zakupowej możesz dodać informację, że w razie problemów z instalacją zachęcasz klienta do przesłania wiadomości, pomożecie 🙂 

   Alicja
   Moderatorka
oznacz moderatorów